Problemer med Origin.com og Origin på TDC/youSee netværk. | YouSee Community

Problemer med Origin.com og Origin på TDC/youSee netværk.

Vis første besked

62 Kommentarer

jeg har snakket med EA og de siger at det er fortrinsvis Yousee kunder her i danmark der er ramt. men problemet er over hele verden.. så det er Origins der skal komme med en opdatering.. for som han sagde at der er "en " der har bøffet i det . De kom nemlig med ny opdatering i torsdags. og så er det så gået galt hos Yousee kunder.. I danmark.
Men EA havde ikke hørt fra ORIGINS.. i nu .
Omdømme 2
jeg har snakket med EA og de siger at det er fortrinsvis Yousee kunder her i danmark der er ramt. men problemet er over hele verden.. så det er Origins der skal komme med en opdatering.. for som han sagde at der er "en " der har bøffet i det . De kom nemlig med ny opdatering i torsdags. og så er det så gået galt hos Yousee kunder.. I danmark.
Men EA havde ikke hørt fra ORIGINS.. i nu .

Hm.. Jeg snakker lige nørdesprog lidt. : Så har jeg en idé om at det sansynligvis er en af Origin.com´s content servere som ikke er blevet opdateret korrekt. Så er det helt tilfældigt hvem som bliver, og ikke bliver ramt. alt efter load-balance lotteriet. Det går nok ikke over før Origin folkene enten får slukket den server eller opdateret indholdet på den. Det betyder desværre også at selvom man har fået "fixet" det, så er der sansynlighed for at man kan blive ramt igen.. :(

...Men det er kun en idé.
Har nu også prøvet at ændre DNS til Googles. Hjælper heller ikke noget...øv
Er det muligt at få en status opdatering fra en Yousee medarbejder?
Jeg har installeret den gamle version af origin Version 9.12.0.34172 - 427388 hvor jeg højre klik på installation filen, og under fanebladet kompatibilitet har jeg valgte Kør dette program i kompatibilitetstilstand for (Windows Vista Service pack 2) og kør dette program som administrator. ps..køre win10 64bit
Jeg har samme problem, og det er både i min browser og i Origin klienten. Jeg har snakket med folk med forbindelser hos EA, og de får også af vide at det er et problem med Yousee/TDC forbindelser.

Screenshot fra klienten: http://lizzard.dk/Origin/client_beta.png dette er fra nyeste beta udgave, men det er samme problem når man bruger en stable udgave.

Jeg ved ikke om det kan hjælpe jer hos Yousee med fejlfindingen, men når jeg forsøger at se origin.com i Microsoft Edge så får jeg følgende fejl:
http://lizzard.dk/Origin/origin_internetexplorer.png ved ikke om det kan være noget i jeres system der kan forudsage det.

Jeg oplevede samme fejl i Chrome, men der virker det efter jeg ryddede cachen i browseren, dette har dog ikke hjulpet noget i Microsoft Edge.
Jeg valgte at kører Origin via Kompatibilitetstilstand til Win 7 også kunne jeg se mine spil igen.

Håber det bliver fikset hurtigt 🙂
lige nu virker mit ... jubiii håber det holder
Origin.com og app virker for mig også. Ser ud til det er blevet fixet. Takker
nå så skulle jeg lige starte mit spil op og der var en opdatering til Origin og så efter den .. kunne jeg slet ikke få gang i spillet. overhovedet. Nej det er for surt ..
jeg forstår det slet ikke. Jeg kan kun se mine spil når jeg ¨på nettet går ind på deres side. Så nu er man henne hvor man startede. det var en kort glæde..
Omdømme 2
nå så skulle jeg lige starte mit spil op og der var en opdatering til Origin og så efter den .. kunne jeg slet ikke få gang i spillet. overhovedet. Nej det er for surt ..
jeg forstår det slet ikke. Jeg kan kun se mine spil når jeg ¨på nettet går ind på deres side. Så nu er man henne hvor man startede. det var en kort glæde..

Hvilket spil?
det virker nu.. endelig. Håber det holder ..

Besvar