Problemer med internettet på SmartTv! | YouSee Community
Spørgsmål

Problemer med internettet på SmartTv!

Omdømme 4
Badge
Bortset lige fra, at ingen problemer på min pc. Kun på mit smart-Tv(Samsung) Har forsøgt med fabriks gendannelse. Virker et stykke tid. For så bagefter at modtage denne information: Ingen adgang(Netværk)?
Hvad betyder det? Selvom, at jeg har internetforbindelse til trådløs? Har lige opdaget, at forbindelsen er på retur! Men hvor længe?

10 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +1
Hvilken router bruger du?
Omdømme 4
Badge
Hvilken router bruger du?
Sagem: 3890
Omdømme 7
Badge +7
Hvilken frekvens bruger du trådløst 2,4 eller 5 GHz?
Omdømme 4
Badge
Jeg benytter denne frekvens: 5 GHZ
Omdømme 7
Badge +7
I 3890 på 5 GHz er den sat på højeste hastighed. Det giver af og til kompabilitets problemer. Log ind på router og sæt kanalbredde til 40 MHz. Virker det ikke så prøv med 20 MHz. Vi kører her med 40 MHz for alle enheder kan komme på trådløst.
Omdømme 4
Badge
I 3890 på 5 GHz er den sat på højeste hastighed. Det giver af og til kompabilitets problemer. Log ind på router og sæt kanalbredde til 40 MHz. Virker det ikke så prøv med 20 MHz. Vi kører her med 40 MHz for alle enheder kan komme på trådløst.
Hvorfor begynde på noget, som allerede virker optimalt?
Omdømme 5
Badge +1
Den sidste software opdatering af 3890 ser ud til at have nogle problemer, og det være det som generer dit fjernsyn. Der går nok desværre lang tid før der kommer en ny opdatering.
Omdømme 7
Badge +7
Hvis det var optimalt, så ville der jo ikke være et problem.
Omdømme 5
Badge +1

I 3890 på 5 GHz er den sat på højeste hastighed. Det giver af og til kompabilitets problemer. Log ind på router og sæt kanalbredde til 40 MHz. Virker det ikke så prøv med 20 MHz. Vi kører her med 40 MHz for alle enheder kan komme på trådløst.Hvorfor begynde på noget, som allerede virker optimalt?

Havde du ikke et noget, som ikke virkede korrekt?
Omdømme 4
Badge

I 3890 på 5 GHz er den sat på højeste hastighed. Det giver af og til kompabilitets problemer. Log ind på router og sæt kanalbredde til 40 MHz. Virker det ikke så prøv med 20 MHz. Vi kører her med 40 MHz for alle enheder kan komme på trådløst.Hvorfor begynde på noget, som allerede virker optimalt?
Havde du ikke et noget, som ikke virkede korrekt?
Jo. Men da jeg skrev kommentaren, var problemet åbenbart blevet løst.

Besvar