Spørgsmål

Problem med mailprogram efter migrering


Hej Jeg kan ikke komme på mit mailprogram (iMac 10.13) efter omlægning af Yousee platform. Yousee foreslår ændring af password. Duer ikke. Andre der har løst problemet???

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Der har været problemer med at password ikke er kommet korrekt med efter konvertering til den nye YouSee mail platform. Log ind på https://profil.yousee.dk/ og vælg "Mailindstillinger" og skriv det samme password igen ud for jeres mail konto. Det har været en løsning for en del kunder.
Hej Slangefar.

Tak for venlighed og svar. Jeg har nu prøvet dit forslag uden held. Måske ligger der en "fælde" i konverteringen. I de data, der er konverteret står min mail som "communicator@webspeed.dk".
- den jeg altid har brugt i opsætningen. Men når jeg beder om (glemt) brugernavn og password kan jeg kun få dem fra Yousee på "eo@youmail.dk". Og det er jo ikke den adresse mit mailprogram i sin tid er sat op på. Håber dette er forståeligt. Jeg vil være grumme ked af at sætte mail op i macén forfra, da jeg så mister alle tidligere data. Øv.
Omdømme 7
Badge +7
Hvis konverteringen ikke har forløbet korrekt med dine mail konti skal du have fat i YouSee på 70 70 4040. Her forløb det fint, men jeg har bare en enkel youmail konto, som jeg ikke bruger særligt meget

Besvar