Problem med mailprogram efter migrering | YouSee Community
Spørgsmål

Problem med mailprogram efter migrering

Omdømme 1
Hej Jeg kan ikke komme på mit mailprogram (iMac 10.13) efter omlægning af Yousee platform. Yousee foreslår ændring af password. Duer ikke. Andre der har løst problemet???

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Der har været problemer med at password ikke er kommet korrekt med efter konvertering til den nye YouSee mail platform. Log ind på https://profil.yousee.dk/ og vælg "Mailindstillinger" og skriv det samme password igen ud for jeres mail konto. Det har været en løsning for en del kunder.
Omdømme 1
Hej Slangefar.

Tak for venlighed og svar. Jeg har nu prøvet dit forslag uden held. Måske ligger der en "fælde" i konverteringen. I de data, der er konverteret står min mail som "communicator@webspeed.dk".
- den jeg altid har brugt i opsætningen. Men når jeg beder om (glemt) brugernavn og password kan jeg kun få dem fra Yousee på "eo@youmail.dk". Og det er jo ikke den adresse mit mailprogram i sin tid er sat op på. Håber dette er forståeligt. Jeg vil være grumme ked af at sætte mail op i macén forfra, da jeg så mister alle tidligere data. Øv.
Omdømme 7
Badge +7
Hvis konverteringen ikke har forløbet korrekt med dine mail konti skal du have fat i YouSee på 70 70 4040. Her forløb det fint, men jeg har bare en enkel youmail konto, som jeg ikke bruger særligt meget

Besvar