Problem med at otage udsendelse som er i gang med Android mobil | YouSee Community
Spørgsmål

Problem med at otage udsendelse som er i gang med Android mobil

Jeg oplever at jeg har problemer med at optage udsendelser som er i gang med Android mobiler, hvor fruen ikke har noget problem med dette fra Apple tlf. App og tlf. er fuldt opdateret og det hjælper ikke at geninstallere App.

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +3
Med et abonnement, der omfatter en YS-4000 boks oplever jeg det som et periodisk problem, der nogen gange forekommer, andre gange ikke. Det gælder både på en Apple iPad, en mobil med Android og en Windows PC.

Der er forskel efter hvordan man prøver at starte optagelse. Åbner man appen og vælger "Se TV" kan man måske ikke optage en igangværende udsendelse, men åbner man appen og vælger "TV-guide" kan man måske godt starte optagelse. Eller omvendt. Bruges selve boksen (herunder optageknappen på fjernbetjeningen) opleves problemet ikke. Så virker det ikke på den ene måde, kan man prøve på en af de andre måder. Man kan også prøve at finde programmet ved søgning, eller en af de andre måder, programmerne viser sig på.

Det forekommer også, at et program er markeret til optagelse, men at den røde prik i programguiden mangler. Men kigger man på "Mit YouSee" fremgår det at optagelsen er registreret.

Der synes at være nogle ting, der endnu ikke er helt på plads i YouSees app.

Har man et andet abonnement end coax og/eller en anden boks kan problemet være anderledes. Selv om man ikke aktuelt bruger boksen har det betydning for mulighederne i appen.
Omdømme 5
Badge +6
Hej Stenkrogen47

Det lyder lidt specielt. Kan du fortælle, hvad der sker, når du forsøger?

Prøv evt. at slette app'en, genstarte enheden og hent den på ny - det kan i nogle tilfælde gøre underværker.

Stefan, YouSee Forum Team
Jeg får bare ikke symbolet som angiver ootage muligheden. Jeg har som nævnt opdateret og geninstalleret App uden resultat.
Omdømme 7
Badge +7
Det er ikke er generelt problem, bruger Android.

Også for udsendelser som er i gang? Det er kun for disse jeg ser problemet.
Omdømme 7
Badge +7
Som det ses, så er der Record ud for alle udsendelser, også igangværende.

Ja det er korrekt det ser jeg også på min Android, jeg får alligevel bare ikke muligheden for at aktivere Record ved optagelser der er i gang, kun optagelser som starter senere.

Besvar