Oprettelse af youmail i windows10 mailapp | YouSee Community
Spørgsmål

Oprettelse af youmail i windows10 mailapp

Ved oprettelse af youmail i windows10 app kommer der en meddelelse der siger at enten mailadressen eller adgangskoden er forkert. Det er selvfølgelig checket at alt er i skønneste orden med mailadresse og adgangskode.
Har været ud for det hos 4 brugere og hos mig selv. (Er PC frivillig i ÆldreSagen)
Kender nogen en løsning?
Mange hilsner Soren505

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hvis noget går galt siger nogen programmer kun "Brugenavn eller password forkert". Hvad har du sat som indgående og udgående server? Hvilke porte har du valgt? Hvilken kryptering er valgt?

Yousee har et program til Windows og Mac, som letter opsætning.

https://kundeservice.yousee.dk/mail/opsaetning/mailsupport
Hej Slangefar. Det er netop når jeg bruger mailsupporten at meddelsen om forkert mailadresse eller adgangskode vises! Så jeg når ikke så langt så det bliver aktuelt med servere og porte. Men skulle jeg nå så langt ville jeg benytte asmtp. yousee. dk port 587 på den udgående og pop3 yousee.dk port 995 på den indgående.
Mange hilsner Soren505
Omdømme 7
Badge +7
Ser korrekt ud, men bruger du port 587 skal TLS kryptering være slået til. Er der kun SSL kryptering til rådighed bruges port 493.

Jeg bruger ikke selv mail support, da den ikke findes til Linux. Jeg kunne forestille mig programmet validerer den konto og password du indtaster. Har du prøvet at sætte et nyt password via webmail?

Besvar