Spørgsmål

opgradering af bestående bredbånd til GigaSpeed


Jeg kan ikke forstå at man som bestående kunde bliver behandlet på denne måde. Når på jeres hjemmeside står:

Bredbånd 1000/100 Mbit 1. md.399,-0,-

Bredbånd 1000/100 Mbit 2. - 6. md. (5 x 399,-)

Oprettelse299,-0,-

Forsendelse99,-0,-

”Tilbuddet med oprettelse, forsendelse og første måned til 0 kr. gælder til og med den 7. januar 2020 for nye kunder, som bestiller 80/10 Mbit og 150/30 Mbit.”

Forstår jeg, at jeg som bestående kunde også kan benytte mig af dette tilbud, men NEJ naturligvis kan man som bestående kunde ikke få dette. Efter lang telefonsamtale (45 min) har jeg kun fået selve oprettelsen og forsendelsen gratis.

Dog da jeg bestilte opgraderingen telefonisk fik jeg at vide at 1. måned jo var gratis! Men bevis dette lige!

YouSee overholder jo helt klart ikke de ting som de selv skriver på deres hjemmeside.

Man bliver snydt! I skulle skamme jer at behandle bestående kunder på den måde!

Hvordan kan man dette?


3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Du har bredbånd, og ikke ny kunde, så er det en opgradering,

Dette forum er et brugerforum, ikke en kontakt til You See.

Meg er einig med dig I at keg er bestående kunde.

Men prøv at læs hvad jeg skrev!

”Tilbuddet med oprettelse, forsendelse og første måned til 0 kr. gælder til og med den 7. januar 2020 for nye kunder, som bestiller 80/10 Mbit og 150/30 Mbit.”

Jeg har bedt om at blive opgraderet til  1000/100 Mbit!

Omdømme 7
Badge +7

Du er jo en existerende kunde, ikke en ny kunde.

Her på brugerforummet gås der ikke ind i spørgsmål vedrøreende abonnementer, det overlades til You See.

Besvar