Øget pris på fast IP | YouSee Community
Spørgsmål

Øget pris på fast IP

Kære YouSee,

20 marts 2019

Jeg er lidt utilfreds med jeres håndtering og manglende information i forbindelse med mit abon-nementsskifte af internet.

Jeg er medlem af Tarm Antenneforening, som I har en foreningsaftale med. Jeg opdager, via for-eningens hjemmeside, at jeg kan få et billigere abonnement SAMTIDIG med jeg kan få en højere upload – dog mod en lavere download. Da jeg ikke har brug for 160 i download og gerne vil have mere upload end ca. 30 i upload vælger jeg at kontakte jer da jeg er interesseret i linjen 100/100 – som samtidig altså er billigere end den linje jeg i forvejen har.

I første omgang bliver jeg totalt afvist af jeres sælgere, der siger, at det ikke er priser der er kor-rekte og at det ikke kan tilbydes via min antenneforening. Efter kontakt med antenneforeningen erkender I dog, at I tager fejl. Ved henvendelse til jer spørger jeg om forskelle – udover den lavere pris og ændrede hastigheder i produktet. Jeg får at vide at youSee Musik ikke er en del af jeres produkt. Fint nok – bruger det ikke. Jeg spørger også dobbelt til, og det gør jeg også skriftligt, om jeg kan beholde min faste IP-adresse. Det får jeg at vide jeg kan.

Men i forbindelse med serviceteknikerens besøg finder jeg desværre ud af, at min faste IP-adresse IKKE er bestilt og at jeg skal betale mere for en fast IP-adresse end jeg gjorde før. Nu 49 mod 29 kr. i fast IP. Det er okay, at jeg nu igen igen skal skifte den faste IP-adresse med en anden – men ikke at prisen er anderledes.

Jeg havde i den grad set frem til at kunne spare på mine IT-udgifter, men besparelsen er jo fuld-kommen væk nu. Jeg havde IKKE skiftet til et andet produkt hvis jeg ikke kunne sikre mig en billi-gere udgift samlet set.

Når I nu ikke har oplyst dén del af prisstigningen kan I så ikke tilbyde mig at jeg får prisen på fast IP til den gamle pris? Skiftet var jo en del af en spareøvelse som I har snydt mig for…

Karsten Jensen
xxxxxxxxxx
6880 Tarm

/Redigeret af Kasper: Fjernet fulde adresse

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Dette forum er ikke en kontakt til You See, det er et brugerforum, for kontakt til andre brugere hvor der kan fås hjælp til produkter.
Det er ikke tilladt med personlige oplysninger, de skal slettes.

Kan se at du har skrevet det samme på FB, som er det rigtige sted for det spørgsmål.
Omdømme 7
Badge +7
Hej karstenjensen

Velkommen på YouSee Forum.

Først og fremmest beklager jeg, at vi har fået givet dig en dårlig oplevelse 😞

Som Radiomanden rigtigt nok skriver, så er YouSee Forum et bruger-til-bruger forum og du kan derfor ikke forvente at få direkte kundeservice her.
Jeg vil derfor anbefale dig at kontakte kundeservice i forhold til denne sag, som du finder kontaktinformation og åbningstider til, her:

Jeg har også redigeret lidt i dit indlæg, da det ikke er tilladt at skrive fulde adresse offentligt her på forum. Dette kan du læse mere om under betingelser og guidelindes under velkomstsektionen.

Besvar