Spørgsmål

Mit netværk er pludselig ikke længere et sikret netværk (via IPad)


Jeg forstår ikke hvorfor vore Ipads ikke længere automatisk går på eet af vore to sikrede netværk herhjemme.
Tidligere var vore Ipads hele tiden logget på når man tog Ipad i brug, men nu er der aldrig netværksforbindelse, og når vi så vælger et netværk, så står der at det er et ikke-sikret netværk.
-------
Hvad pokker sker der? Helt generelt ryger vores forbindelse mange gange om dagen, og vi er efterhånden meget trætte af YouSee. Jeg har lige været igennem supporten, og de sagde bare at jeg skulle køre en optimering af min boks, og ellers måtte jeg ringe igen om 45 min. - supporteren kende iøvrigt ikke noget til hvad jeg skulle gøre ved ovennævnte udfordring 😞

7 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +1
Normalt skal man fortælle enheden om et givent netværk er sikkert eller ej.
Omdømme 7
Badge +9
Mon ikke der er kommet en opdatering til iPad, som har lavet lidt rod i dens netværks indstillinger.
Omdømme 1
Badge +1
Jeg har et lign problem hvor den smidder mig af wifi lige i det jeg tænder skærmen op på ipad og mobil, så forsvinder wifi lige kortvarigt nogen sekunder før wifi buerne kommer frem igen, dvs. den app jeg bruger til musik som jeg streamer til en hifi boks at den lige disconnecter i appen fordi den mærker der ikke er net. Har testet på andre netværk og der gør den det ikke kun på mit eget. Har snakket med yousee support flere gange men der er ikke mere de kan gøre. Fik sågar ombyttet mit modem i går til nyeste generation 3 for atb se om det ville hjælpe, men stadig samme problem. Og jeg ved ikke om jeg vil betale for at få en tekniker ud. Det er lige sket inden for de sidste 2 uger. Tænkte også om det kunne være pga. nyeste updatering fra apple til ios 12.4, men eftersom den kører fint på andre netværk jeg har testet med kan det næsten ikke være det. Så jeg er lidt lost.
Omdømme 7
Badge +9
Hvilken router bruger du? 3890 synes udfordret med den seneste software, og kræver hyppigt en genstart, afhængig af hvor meget man bruger den.
Omdømme 7
Badge +9
Hej Pernille Sille

Prøv at genstarte eller endda nulstille dit YouSee modem via den lille knap i bunden.

Hvis det ikke hjælper, så at genstarte dine ipads.

Hvis det ikke hjælper, så prøv at gå ind under Indstillinger -> Wi-Fi -> Find dit netværksnavn, tryk på "i" og tryk "Glem dette netværk" øverst. Log på igen og se om fejlen stadig forekommer 🙂

Hvor kan jeg finde Netværksnavn

Omdømme 7
Badge +9

Det står som beskrevet under Wi-Fi, det har du sikkert selv oprettet sammen med adgangskode.

Besvar