Mine mails genskabes automatisk selv om jeg sletter dem | YouSee Community
Spørgsmål

Mine mails genskabes automatisk selv om jeg sletter dem

Hej

I de seneste dage har jeg automatisk modtaget tusindevis af mails i min indbakke. Hvis jeg f.eks. vælger at slette 500 af dem genskabes de øjeblikket efter.

Igår modtog jeg f.eks. 8000 mails og det virker som om de mails jeg tidligere over tid havde slettet nu automatisk kommer retur. 

Nogen der ved hvad jeg skal gøre for at undgå de mange mails?

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Bruger du en mail klient som f.eks. Outlook? 

Hej

Jeg bruger blot den mail klient som er standard fra Apple idet jeg har en Iphone. Min frue og jeg bruger den samme mail og hun har nu ca. 27000 mails, hvilket er helt skidt. Jeg selv oplever at jeg ikke kan slette mine mails.

Yousee har bedt mig undersøge om det samme problem også er på min webmail. Det ser det ikke ud til idet de enkelte mails ikke bliver genskabt. Dermed mener Yousee ikke at problemet ligger hos dem men hos Apple idet de er min mail klient.

Omdømme 7
Badge +7

Jeg har oplevet noget lignende med Outlook. Så vidt jeg husker var kuren at sætte slet på serveren til 0 dage. Jeg vil tro der gået kludder i synkroniseringen af kopier mellem server og mail klient. 

Tak for dit svar. Du fornemmer nok at jeg ikke har meget forstand på det, men hvor tænker du problemet ligger? Hos Yousee eller hos Apple? Ved du ligeledes hvor jeg fysisk sætter “slet funktionen” til 0 dage på serveren?

Omdømme 7
Badge +7

Kender ikke Apples standard klient, men du skal lede efter hvor længe kopier skal være på server i dage, og sætte værdien til 0. Det er mail klienten som bestemmer kopiernes levetid. Sættes den til 0, slettes kopien med samme, når du sletter i klienten. Jeg vil tro problemet er opstået i mail klienten. Ellers ville der være en byge af ens spørgsmål i dette forum. 

Omdømme 7
Badge +7

Kender ikke så meget til Apple, men en geninstallation af app løser måske problemet. Der går af og til kludder i data omkring en app. Så er der kun slet og hent, hvis det er muligt. 

Besvar