Mesh netværk med D-link covr c1202 | YouSee Community
Svar

Mesh netværk med D-link covr c1202

Hej. Jeg har købt 2 mesh enheder af ovenstående mærke, som umiddelbart skulle være nemme at sætte op. De er begge blevet nulstillet før opsætningen.
Den primære er tilsluttet min HomeBox med det netværkskabel, men efter den er blevet opsat, har den ingen netværkskontakt gennem min Homebox. Jeg kan fint finde den på mit wifi netværk, og kontakte den, men der er ingen net kontakt.
Hvad gør jeg forkert..?

mvh Erik
icon

Bedste svar af elk 19 januar 2019, 07:38

Hej Kasper
Først tusinde tak for din kommentar til mit problem.
Jeg har i mellemtiden haft en IT-mand til at se på det ved et "hjemmebesøg".. For at komme ind i Mesh enheden måtte han direkte ind ved at tilslutte enheden direkte til en pc, uden kobling til routeren. Derefter kunne enheden opsættes via routeren, og signalerne blev "rigtige" og netværket virker nu.
Den "vej" til enheden stod på ingen måde nævnt i den 1 sides tegning, der fulgte med, hvilket ikke giver ros til D-link.
Men igen, tak for interessen.. (har fulgt dit link; Tror det ville have hjulpet mig, på et tidspunkt.

mvh

Erik
Se original

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hej Erik

Tak for din tilbagemelding til forummet.

Dejligt at det kom at op at køre, dog du måtte have ekstern hjælp på.

Jeg har lige markeret din seneste kommentar som bedste svar, så vi ligesom har en løsning i tråden.

God dag 🙂
Hej Kasper
Først tusinde tak for din kommentar til mit problem.
Jeg har i mellemtiden haft en IT-mand til at se på det ved et "hjemmebesøg".. For at komme ind i Mesh enheden måtte han direkte ind ved at tilslutte enheden direkte til en pc, uden kobling til routeren. Derefter kunne enheden opsættes via routeren, og signalerne blev "rigtige" og netværket virker nu.
Den "vej" til enheden stod på ingen måde nævnt i den 1 sides tegning, der fulgte med, hvilket ikke giver ros til D-link.
Men igen, tak for interessen.. (har fulgt dit link; Tror det ville have hjulpet mig, på et tidspunkt.

mvh

Erik
Omdømme 7
Badge +7
Hej elk

Velkommen på YouSee Forum 🙂

Jeg håber du har fået det op at køre ellers har jeg fundet denne side, som måske kan hjælpe dig:
Opsætning af WiFi Booster

Besvar