Mesh netværk med D-link COVR 2202 | YouSee Community
Spørgsmål

Mesh netværk med D-link COVR 2202

Hej Erik og Kasper
Har nøjagtig samme problem med tilslutning af 2 stk. 2202.
Går gnidningsløs til der står ( nu er du der næsten- Gem), så slutter festen, skriver ingen internetforbindelse.- Så ser jeg det er nøjagtig samme problem Erik havde og måtte have fat i en IT mand, som sluttede den til via PC.
Jeg har forsøgt via min ipad og via min iphone og nu via bærbar PC. Den viser enheden på skærmen, men ingen forbindelse. Her nogle spørgsmål, da jeg er ved at prøve via pc.
Hvad gør jeg helt eksakt . Strøm til. Strøm, den flade ledning i enheden og routeren .enheden blinker først orange ,så blinker den hvid og kommer så ikke videre. Nu på pc ,prøver så med det flade stik i denne og mesh enheden, samme som før ingen forbindelse.
Har nu snart ingen hår på hovedet , skal jeg virkelig også have en IT mand på besøg?
Hilsen Leif

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hej Leif

Nu kender jeg ikke til de fysiske forhold derude, men jeg kommer til at tænke på, om der reelt set er logget på de her MESH Extenders netværk og ikke blot YouSee modemmet?

Måske har en anden bruger erfaring med opsætning af Mesh Extenders?

YouSee har nogle Airties Mesh extendere og du kan se opsætningsvejledningen nedenfor. Måske kan den give anledning til inspiration - jeg tænker det er nogenlunde samme koncept i forhold til dine D-links.
Installation af WiFi Booster
Mesh COVR-2202 ( D-Link)
Hej prøver igen,det var vist det forkerte sted jeg skrev, da jeg ikke kan se det.
Har nu haft besøg at IT mand, som Erik også havde.Han gik også ind via min bærbar og koblede mine 2 stk D-Link 2202. Nu lyser begge lamper Hvidt, så skulle alt være godt.Men,Men nu er han gået og jeg finder nu ud af at mine signaler overhovedet ikke rækker længere en før. Hvad gør jeg nu? Der står det kan række til et meget stor hus.??Jeg skal bruge signalet til fotoovervågning af min indkørsel, men signalet skriver dårlig signal.Mvh Leif
NB. Min router er ny og fra You see
Omdømme 7
Badge +7
Hej Leif

Velkommen til YouSee Forum 🙂

Jeg går udfra at du refererer til denne tråd:
Mesh netværk med D-link covr c1202

Det er ikke udstyr vi leverer, da der er tale om D-Link udstyr, men jeg håber at Erik eller en anden vil komme tilbage og hjælpe i denne tråd.
D-Link har også en support side her

Besvar