Lukkede porte? | YouSee Community
Spørgsmål

Lukkede porte?


Jeg har prøvet at åbne port 143, og 465 igennem min Sagemcom 3890v3 med software FAST3890_TDC_50.10.19.T1. Ingen af de porte virker, når jeg sidder udefra.

Jeg har prøvet at åbne porte på både TCP og UDP.
Da jeg snakkede med supporten kunne de ikke lige fortælle mig hvad der var galt, men på deres side var der helt åbent.

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Har du noget som svarer på port 143 og 465? Ellers kan man ikke teste åbne porte. Måske er dine porte åbnet forkert? Med den software version du nævner burde åbne porte virke. Det virkede desværre ikke altid med den forrige version.
Jeg har en mailserver som skulle svare på port 143 og 465, det virkede inden jeg fik YouSee net. Der er også blevet tjekket med canyouseeme.org hvor den skriver port 3389 er åben og virker, men der ikke er noget på de andre.

Har prøvet at smide en webside op med Apache på port 143 uden det virker.
Omdømme 7
Badge +7
YouSee har lukket port 25, som man skal bede om at få åbnet. Jeg kan ikke huske om det også gælder andre mail porte.

Besvar