Læste mails ændres til ulæste m blå prik | YouSee Community
Spørgsmål

Læste mails ændres til ulæste m blå prik

500 læste mails på min iPhone samt på iPad står som ulæste.
Har derefter måttet delite en del, og atter genlæst resten hvilket, virkede et øjeblik, men straks derefter kom den blå prik igen.
Alt dette er sket nu efter YouSee ændrede udseende
Hvad kan jeg gøre. Mvh Ernak

4 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +6
Hej ernakha

Kunne se, du manglede et svar.

Jeg har lavet lidt søgninger på den problemstilling, som du beskriver, og der er mange forslag, men noget der går igen er et genstart af enheden og derudover en genopsætning af mailen på enheden. Inden da tænker jeg dog, at det nok er en god idé at tjekke, at mailopsætningen er up-to-date. Det kan du finde hjælp til her: https://kundeservice.yousee.dk/mail/opsaetning/iphone

Stefan, YouSee Forum Team
Alt er gået galt efter YouSee opdatering. Jeg er nået igennem de mange mails, der pludselig stod som ulæste på iPhone, derefter på min iPad.
Nu mangler jeg så at få dem ændret til læst på min iMac 21” fra 2007.
Har læst jeres råd, at indlæse hele molevitten igen i indstillinger, dvs oprettelse.
Vedr Webmails skal man ind på hver enkelt for at delite, den ændring er ikke god for mig.
Mon ikke YouSee skal igang med en ny opdatering, eller er det mig, der er et fæ
Mvh ernaha
Badge +1
Hej Ernaha

Hvis du logger ind på din webmail fra en computer, skulle du meget gerne kunne markere og slette mere end én mail ad gangen.

Umiddelbart er det desværre ikke muligt at slette flere mails på én gang, hvis du tilgår mailen fra iPhone og iPad med pop3-opsætning. Der skal du ind på vores hjemmeside - og helst fra en computer. 🙂

Anna
YouSee Forum Team
Tak for dit svar Anna. Endelig fik jeg genindlæst de mange “ulæste mails” på min gamle iMac,
men det var tidskrævende, alt dette udelukkende efter YouSee’s opdatering, som har skabt røre i andedammen hos mange.
I webmails papirkurv kan jeg stadig kun slette en mail ad gangen, dvs først trykke på papirkurv derefter svare ja til sletning. Jeg benytter iPhone og iPad til dette pga:
jeg har i flere år ikke kunnet komme ind på webmail på min gamle iMac, har forsøgt så mange gange, at jeg har opgivet den.
Desværre kan jeg ikke oprette mapper for at kunne overføre mails dertil på iPhone og iPad pga : pop 3
Jeg har læst, at andre har samme problem. Mit store håb er, at alt løses efter 15. dec.
Glædelig jul til alle ? mvh ernakha

Besvar