Spørgsmål

Jeg bliver Disconnected fra PS4 spilet Red Dead Redemption 2

HJÆLP! Jeg har en PS4 PRO og spiller Red Dead Redemption 2. Eller prøver på det. For mit problem er, at jeg hele tiden bliver sconnected fra spillets online del. Jeg spiller alle mulige andre multiplayer online spil uden problemer. Mit gæt er derfor, at problemet er mit modem, som er et Sagemcom 3890. Jeg har allerede googlet TCP og UDP på nettet og sat det op i port forwarding. Nogen der kan hjælpe?

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hej Peter j. B.

Velkommen på YouSee Forum 🙂

Der kom ikke rigtig gang i denne tråd, så jeg byder lige ind.

Det kan også være en fejl på deres servere, men kommer der ikke en fejlbesked vi kan google? 🙂

Når man googler "Red dead redemption 2 online disconnect", så kommer der flere sider op, hvor folk oplever dette og melder om fejlkoder.
Hej Kasper,
Nej, der er ikke nogen der åbenbart kan hjælpe i dette forum, så tak fordi du skriver.

Jeg har problemer med at få hjælp fra nogen. YouSee siger, at alt omkring deres modem og selve forbindelse ikke er noget de kan hjælpe med. Og Rockstar Games siger at det har noget med modemets indstillinger at gøre. Jeg har dog læst alt hvad der kommer frem på Google, og skrevet mere end 20 mails til Rockstar, hvor de har hjulpet hvad de kan. De anbefaler at jeg får en anden model modem. Så det problem jeg står tilbage med er total manglende support fra YouSee.

Jeg efterlyser nogen der har haft samme problem, og som har fået det løst.
Omdømme 7
Badge +7
Hvis du kigger lidt rundt i dette forum, vil du se der er problemer med at åbne porte i routeren 3890. Vi venter på en opdatering, som tilsyneladende er på vej ud nu. Væbn dig med tålmodighed til den kommer ud i dit område.
Omdømme 7
Badge +7
Løser opdateringen ikke dit problem er der mulighed for at sætte din PS4 Pro i DMZ på din 3890.

Besvar