Ingen tilknyttet abonnomenter | YouSee Community
Spørgsmål

Ingen tilknyttet abonnomenter

  • 19 januar 2019
  • 1 kommentar
  • 76 visninger

Jeg forsøger at ændre min kode til mit netværk, men nok jeg logger ind, skriver den at jeg ikke har tilknyttet abonnomenter?
Har fulgt div. Manualer men kan ikke tilføje og derfor ikke tilknytte et abonnoment, jeg har prøvet 2 forskellige mails og ændre kode til dem begge men kan ikke se nogle abonnomenter tilknyttet på nogen af mine konti.
HJÆLP

1 Kommentar

Omdømme 5
Badge +6
Hej basth

Det lyder som om, at du har fat i det forkerte brugernavn. Prøv gerne med muligheden for glemt brugernavn - den finder du her: https://profil.yousee.dk/glemt-brugernavn

Hjælper det dig ikke, så tag gerne fat i vores support. Så må vi finde det frem til det herfra.

Kontakt: https://kundeservice.yousee.dk/ContactUs

Stefan, YouSee Forum Team

Besvar