Ikke alle apparater kan tilsluttes Wi-FI | YouSee Community
Spørgsmål

Ikke alle apparater kan tilsluttes Wi-FI

Med mit ny SAGEMON PACK F@rst 3890 W Yousee modem er det lykkedes mig at få Wi-Fi forbindelse for en PC, 2 iPhones, 1 iPad og ikke mindst Yousee boksen. MEN, jeg kan ikke få adgang for en Logitech (Squeezebox- UE smart), og mine 2 Amazon Kindle, der fungerer perfekt på andre trådløse netværk, også på dette netværk, hvis jeg bruger min iPhone som "personal hotspot". Er der en form for skjult begrænsning, for dette modem, der blokerer for den trådløse adgang for visse apparater? All råd er velkomne

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Nogen gange kan udstyr bare ikke sammen til at starte med. Det skyldes ikke din router eller dine dimser er noget lort, men der for mange kombinationer af hastighed, kryptering osv.

Her måtte jeg ind i router og sætte kryptering til kun AES for at få fruens tablet på, og jeg måtte sætte den mulige hastighed en tand ned for skabe en stabil forbindelse til vores Smart TV.
Mange tak, så må vi se ,om jeg kan finde ud af at navigere med kryptering og hastighed i det ikke særligt brugervenlige YouSee Sagemon modem software (192.168.1.0) -:)
Omdømme 7
Badge +7
Du skal ikke nøjes med bare at prøve kryptering og hastighed. Det virkede for os. Hvad der måske virker for dig, aner jeg ikke. Der er mange ting at prøve inde i routeren.

Besvar