Hjælp til netværk | YouSee Community
Spørgsmål

Hjælp til netværk

Omdømme 1
Hej

Det er mig med en tråd om 3890 der driller. Jeg har nu prøvet at sætte mit gamle CG3000 til i stedet, og alle mine problemer med at jeg mister forbindelse i mine spil er nu væk. Jeg har lagt mærke til at der er foreskel på tracert til spiludbyderen når jeg tester på 3890 og CG3000.

På 3890 får jeg altid timeout lige efter min default gateway 192.168.0.1. På CG3000 får jeg ingen timeouts. Hop nummer 2 efter er tilsyneladende min egen computer (se billede)

Hvorfor hulen timer den ud når jeg bruger det nye modem, men ikke når jeg bruger det gamle ?

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +7
Hej Walterc

Jeg kan desværre se at der ikke kom gang i denne tråd.

Nu har jeg selv et Sagemcom 3890 og jeg oplever ingen udfordringer under gaming. Mit forslag er så nok, at du prøver at frakoble alt ekstraudstyr til routeren f.eks. NAS server eller andet og kører med en direkte kablet forbindelse til modemmet. Hvis det ikke hjælper, så kan du prøve at nulstille det i bunden. Reset-knappen er lidt svær at finde men den er ude foran i bunden af modemmet og mellem dens fod.

Jeg håber at du har fundet en løsning og jeg er spændt på at høre hvad status er 🙂

Besvar