Hjælp ønskes med lag i FiIFA 20 og Red Dead Redemption 2 på PS4 | YouSee Community
Svar

Hjælp ønskes med lag i FiIFA 20 og Red Dead Redemption 2 på PS4

Hej alle

Jeg oplever kraftigt lag, når jeg spiller Fifa 20 og RD2 online på PS4, og det er så voldsomt, at det nærmest er uspilleligt. Jeg har den nyeste Sagemcom, 3890V3 router, og en 100 mbt forbindelse, som er LAN forbundet. Jeg har bemærket ved internettest på PS4’eren, at connection speed kan variere kraftigt fra gang til gang (selv med under 1 minut mellem testene)

Jeg har lavet portforward på de anbefalede porte fra ea.com’s hjemmeside. Derudover har jeg lavet DMZ host til PS4’s ip adresse.

Jeg vil høre om der er andre, der har haft problemet med FIFA og RD2, eller om der er en venlig sjæl, der vil hjælpe mig.

På forhånd tak 

icon

Bedste svar af Slangefar 24 oktober 2019, 21:56

Du kunne prøve at slå Hardware Accelerator fra i din 3890. Du finder den under Advanced og Options. 

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Du kunne prøve at slå Hardware Accelerator fra i din 3890. Du finder den under Advanced og Options. 

Tusind tak for det hurtige svar. 
Det vil jeg bestemt prøve i morgen. 

Jeg har lige testet det med at slå hardware acceleration fra. Det føles umiddelbart bedre, men stadig lag. Ville det give mening at få en statisk ip eller tilkøbe et modem i bridgemode eller har du / I andre forslag? 

Omdømme 7
Badge +7

Hej @Brianja 

Jeg anbefaler naturligvis en kablet forbindelse, men selv med dette, så tror jeg også at det afhænger af EA’s gamingservere og hvor god modstanderens forbindelse er. 

Jeg spiller selv af til Fifa (2019 - har ik fået det nye endnu), og det kan godt svinge fra modstander til modstander hvor godt det kører. Jeg tror ikke det har noget med Sagemcom modemmet at gøre.

@Slangefar nu har jeg spillet det nogle gange og det har hjulpet mærkbart på det hele. Tusind tak for hjælpen. Så det har bestemt haft en indvirkning. 

Besvar