Hikvision connecy kan ikke forbinde | YouSee Community
Spørgsmål

Hikvision connecy kan ikke forbinde

  • 22 december 2019
  • 1 kommentar
  • 57 visninger

Jeg har forsøgt at sætte mit kamera overvågning fra Hikvison op på min homebox, men min Hikvision boks kan ikke connecte til dev.hik-connect.com på port 8000 (som de bruger) og Hikvision boksen forbliver offline. 

Jeg har forsøgt at åbne for porten i homebox, men jeg ved ikke om jeg har gjort det rigtigt. Har I nogen erfaringer med at sætte Hikvision systemer op på homebox?


1 Kommentar

Omdømme 3
Badge +1

Hej @Sauersen  

 

Jeg kan se, at du ikke har fået svar på dit Forum-post, så det får vi lige lavet om på. :slight_smile:

 

Tilslutning af overvågningsudstyr til HomeBox er ikke umiddelbart noget, vi har vejledninger til, men du kan evt. prøve, om du kan få tilsluttet systemet, hvis du følger denne vejledning til tilslutning af egen router, som min Forum-kollega har skrevet, idet jeg mistænker, at overvågningssystemet muligvis kan fungere på samme måde som eksterne routerer gør det i samarbejde med vores HomeBox.  

 

Alternativt vil jeg anbefale dig at tage fat i Hikvision og høre dem, om de kan være behjælpelige. :slight_smile:

 

Anna, 

YouSee Forum Team

Besvar