Har købt en computer hos: Power, som er en OMEN-Computer. | YouSee Community
Spørgsmål

Har købt en computer hos: Power, som er en OMEN-Computer.

Omdømme 4
Badge
Alligevel, når jeg nulstiller denne, så står der beskrevet. Nulstiller denne pc 12%
Sådanne har den kørt i flere timer. Burde det tage så lang tid? Eller, skal jeg lade den kører hele vejen. Uden, at jeg lukker ned for skærmen? Hvorfor tager det så lang tid. Uden, at den fortsætter til 13% og så videre? Har forbindelse til internettet, så det skyldes ikke denne fejl.

1 Kommentar

Omdømme 6
Badge +4
Hej Phoenix73

Hvis du har valgt en Fuldkommen nulstilling (Sletter ALT fra Harddisk.) burde det ikke tage mere end en times tid, og slet ikke på en HP Omen der ser ud til at være en hurtig PC.
Hvis du har valgt en anden udgave af nulstilling, end fuldkommen kan det tage tid, alt efter hvilken type nulstilling du har valgt.
Men det plejer normalt ikke tage flere timer inden den skulle opdatere % tæller.
Du kan gennemføre en simpel test for at se om en PC (Og det er ikke kun på em HP Omen) har "Hængt" sig selv. Tryk på Capslock, Num lock, eller scroll Lock, og se om lysdioderne på tastaturet der indikerer at du trykker på dem opdateres. Hvis der ikke sker noget, altså at lysdioderne ikke opdateres med status (Tændes eller slukkes), så er maskinen gået helt død. Hardware er "Frosset". Her hjælper kun Hardware reset , hold tænd/sluk knap inde til PC slukker, eller tag power ledning.

-Brian

Besvar