Flytning af mapper og adressebog | YouSee Community
Spørgsmål

Flytning af mapper og adressebog

Hej.
Jeg skal skifte udbyder. Hvordan får jeg overført mine mapper, samt adressebog til den nye udbyder?

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Skifte udbyder af hvad?
Hej Joern..
Vi får fibernet gennem AURA. Har manglet det længe, da vi får tv ad den vej, men det har længe været dårligt gennem Yousee. AURA tilbyder 100/100 - det kan vi ikke sige nej til, når vi har måttet nøjes i flere år med 6 - 8 mb.
Så jeg vil gerne flytte min webmail over til ny udbyder. Kan man kopiere eller exportere? Kan ikke finde en funktion til det!
Omdømme 7
Badge +7
Hiv dine mails ned på en "eksport venlig" mail klient, og lad den danne en adressebog ud fra de hentede mails. Fra mail klienten kan du nu eksportere kontakter og mails. Begge dele burde så kunne importeres på det webmail system, du vil bruge i fremtiden. Når de er importeret det nye sted oprettes foldere og de enkelte mails flyttes igen på plads.

Det kan måske lade sig gøre, at din fremtidige webmail selv kan hente dine mails fra Yousee med almindelig POP3. Det bliver så igen uden foldere. Yousee webmail har denne mulighed. Her hedder det "Ekstern mail".
Omdømme 7
Badge +7
Hiv dine mails ned på en "eksport venlig" mail klient, og lad den danne en adressebog ud fra de hentede mails. Fra mail klienten kan du nu eksportere kontakter og mails. Begge dele burde så kunne importeres på det webmail system, du vil bruge i fremtiden. Når de er importeret det nye sted oprettes foldere og de enkelte mails flyttes igen på plads.

Det kan måske lade sig gøre, at din fremtidige webmail selv kan hente dine mails fra Yousee med almindelig POP3. Det bliver så igen uden foldere. Yousee webmail har denne mulighed. Her hedder det "Ekstern mail".

Lidt nysgerrig. Hvordan kan man hente mails fra YouSee, hvis man har opsagt sit abonnement?
Hej Joern.
Det er ikke opsagt endnu, da AURA ikke er færdig med kablerne. Men det er godt at være forberedt - ikk?
Vi glæder os til at se TV - uden afbrydelser p.gr.a. dårlig forbindelse. Og mine børn er træt af at det hele kører langsomt, når de skal uploade opgaver etc...
Omdømme 7
Badge +7
Hej Joern.
Det er ikke opsagt endnu, da AURA ikke er færdig med kablerne. Men det er godt at være forberedt - ikk?
Vi glæder os til at se TV - uden afbrydelser p.gr.a. dårlig forbindelse. Og mine børn er træt af at det hele kører langsomt, når de skal uploade opgaver etc...

Det forstod jeg godt. Det var udsagnet om, at overflytte fra YouSee til ny udbyder. Det kan man ikke med mindre, man har abonnement begge steder.
Selv bruger jeg Outlook, så mine ind-/udbakker ligger på PC'en.

Besvar