Fjernelse af skrivebeskyttelse | YouSee Community
Spørgsmål

Fjernelse af skrivebeskyttelse

• 22 november 2016
  • 1 kommentar
  • 311 visninger

Badge
På min computer med Windows 8,1 har jeg forsøgt at fjerne skrivebeskyttelsen i en mappe, under generel. Jeg fjerner fluebenet for skrivebeskyttelse, og trykker på anvend. Når jeg igen åbner, ser jeg at skrivebeskyttelsen stadig er der, og det bevirker, at jeg ikke kan, som jeg i dette tilfælde, hvor jeg ville have filen over på et SD kort. Hvordan fjerner jeg den skrivebeskyttelse permanent ???
Jeg har også prøvet at trykke på OK i stedet for anvend, men resultatet er det samme
venlig hilsen vah.

1 Kommentar

Omdømme 6
Badge +4
Hvis det er på SD kortet du forsøger at fjerne skrivebeskyttelse, prøv at kigge FYSISK på SD-kortet .
Kig på modsat side af den skrå kant nede ved tilslutningerne, Der er en tap der kan stå ned mod tilslutningerne, eller væk fra tilslutningerne. Tappen skal være længst ned mod tilslutningerne, for at du kan skrive på kortet. (Dette er en fysisk ændring. Det kan IKKE omgås i Windows!) På mine kort står der LOCK og pilen vende op væk fra tilslutningerne. Her er en simpel række billeder: http://www.wikihow.com/Remove-Write-Protection-on-an-SD-Card

Venlig Hilsen

Brian

Besvar