Facebook | YouSee Community
Spørgsmål

Facebook

Facebook kan ikke komme op at køre, det er kun skabelonen der kommer frem og det uden logoer og billeder, hvad skyldes det
Erik Hald

15 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Svært at vide her er der ingen problemer, hvilken Browser bruges.? Er der prøvet at nulstille den.? (Cookies, Case lager, midlertidige filer).
Omdømme 7
Badge +3
Hej, har Yousee fået en ny facebook side? Jeg får ingen Link med Opslag på den gl. side...
Omdømme 7
Badge +3
Men hvis Facebook ikke vil køre, kan man brøve at skifte til en anden Browser og Logge ind igen...
Omdømme 7
Badge +7
Her er link til deres FB side. https://m.facebook.com/nt/screen/?path=page%2Fposts¶ms=%7B"page_id"%3A111063605642207%2C"post_type_filter"%3A2%2C"title"%3A"Opslag%20fra%20bes%5Cu00f8gende"%7D
Omdømme 7
Badge +3
Jeg bruger PC, men den Link virker ikke...
Omdømme 7
Badge +7
Skriv. Facebook You See i din Browser.
Omdømme 7
Badge +3
Btw, Jeg tror et eller andet er galt her til aften, Yousee Internet gik ned midt i tennis kampen, som jeg plejer at se på TVet...
Omdømme 7
Badge +7
Der er ikke problemer her.
Omdømme 7
Badge +3
Yousee kundeservice på Facebook virker ikke på PCen, men på iPaden virker det og flere skriver de ingen Internet har...
Omdømme 7
Badge +3
Det skal lige siges at på PCen kører jeg med Fiber og ikke Yousee Internet, kan være årsagen, men det plejer at virke...
Omdømme 7
Badge +7
Det kan næppe være tilfældet.
Omdømme 7
Badge +3
Det er nok over 1 måned siden jeg sidst var på Yousee Facebook, da alt her har virket, så noget kan være ændret i mellemtiden...
Omdømme 7
Badge +7
Deres side del hvertfald ikke ændret i løbet af den tid.
Omdømme 7
Badge +3
Har ingen problemer med at åbne Facebook og åbne YouSees sider i Chrome-browseren på en PC med Windows 10. Det link til Facebook, der blev vist tidligere i denne tråd, fungerer ikke på PC, det formodes at have den naturlige årsag at det er et link til mobilversionen af Facebook.

Hvis Facebook ikke virker på PC, så prøv at slette midlertidige internetdata, genstarte browseren, og prøv igen. Check også om der er noget galt med internetforbindelsen, f.eks. at den er unormal langsom (kan være årsag til manglende billeder). Endelig kan man på Windows 10 checke om der er en Windows update kørende, da dette erfaringsmæssigt kan påvirke alle andre programmer.
Omdømme 7
Badge +3
Jeg prøvede lige at sætte kabel fra Yousee modemmet i PCen, men jeg kan stadig ikke se det Opslag Link på deres facebook, så problemet er et andet...

Besvar