DR TV med Yousee boks på Samsung fjernsyn | YouSee Community
Spørgsmål

DR TV med Yousee boks på Samsung fjernsyn

Hej Jeg har netop modtaget og opsat min nye Yousee boks sammen med mit Samsung fjernsyn. Men nu kan jeg ikke få DR TV frem Den røde prik som normalt kommer i bunden af skærmen når jeg skifter til DR1 og som gør at jeg kan skifte til DR TV kommer ikke frem. Nogen som ved hvordan jeg kommer hen til DR TV når jeg bruger Yousee boksen ?

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Humax boksen har IKKE HBBTV, derfor, det skal tilgås direkte på TVet. Boksen har Arkiv for alle kanaler.
Kære Radiomand
Nu spørger jeg nok dumt, men hvad er det så rent praktisk jeg skal gøre for at se noget fra DRs arkiv ?
Omdømme 7
Badge +7
Menu/kanaler/vælg den kanal der ønskes arkiv fra. Alternativt så gås der tilbage i tiden på EPGen til den dag/tid for udsendelsen og start den.
Det er dog ikke grundet rettigheder at alle udsendelser er i Arkiv.
Indhold på tjenester/kanaler findes også med søgefunktionen.
Omdømme 7
Badge +7
Når jeg bruger boksen til at se TV - det gør jeg i øvrigt altid - så bruger jeg bare fjernbetjeningen til TV'et. Jeg trykker så på tasten, hvor forskellige tjenester kan vælges og vælger så DR TV.
Kære begge
Tak for jeres svar.
Joern: den metode du beskriver virker for mig mht TV2 Play. Uheldigvis er mit TV for gammelt til at DR TV også kan vælges som en tjeneste på den måde. Det krævede faktisk en del "lusk" overhovedet at få DR TV til at virke i sin tid hvor jeg først måtte ændre landekode på TVet til Polen eller sådan noget og tilbage igen (hurra for Google).
Omdømme 7
Badge +7
Hej Anne10

Jeg håber at du markere det svar, du synes passer bedst som en løsning/svar på dit oprindelige spørgmål. Vi elsker nemlig løsninger her på forummet 🆒 På forhånd tak!

Besvar