Cg3000 netgear. Ustabil. | YouSee Community
Spørgsmål

Cg3000 netgear. Ustabil.

Hej. Jeg har en netgear 3000cg. Som er blevet ustabil. Jeg skal genstarte den flere gange om ugen. For at få net på igen. WiFi er heller ikke så god mere synes jeg. Jeg har prøvet at skifte kanal på WiFi med hjælper ikke. Kan man få en ny og bedre en eller skal man selv du og betale for en ny.

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Prøv at spørge Yousee på 70 70 40 40. Er den defekt får du en ny gratis. Din nuværende router er meget gammel, så du vil sikkert få en Sagemcom 3686 eller 3890 i stedet.
Omdømme 7
Badge +7
Du skulle måske prøve at nulstille din router inden du ringer.

http://support.routercheck.com/Netgear/CG3000/ResetRouter-6.html
Okay tak.
Det har jeg gjord. Flere gang i løbet af de sidst par uger. Jeg har snakket med dem og de har prøvet at nulstille mit net inde fra dem af. Vis det ikke virker skal jeg kontakt dem igen. Og så skal de sendes en tekniker ud for at se på den. Vis der så ikke er noget galt så skal jeg betale. Ikke helt fair synes jeg. For jeg har jo problemer med det hver uge og vis det så virker når han kommer hvad så.?
Omdømme 7
Badge +7
Hej Thomas87

Jeg er spændt på om du fik løst problemet? 🙂
Kasper. Den er stadig ustabil. I går havde jeg slet ikke noget. Heller ikke med kabel. Synes der skal sende en ny. Ville være spild af penge og tid og sende en takniker ud til sådan noget. Den har gjord det i flere uger.
Hej Thomas87

Jeg er spændt på om du fik løst problemet? :)

Kasper. Den er stadig ustabil. I går havde jeg slet ikke noget. Heller ikke med kabel. Synes der skal sende en ny. Ville være spild af penge og tid og sende en takniker ud til sådan noget. Den har gjord det i flere uger.

Besvar