Arbejdsgiverbetalt bredbånd - HomeTrioFiber - hvordan flyttes bredbånd? | YouSee Community
Spørgsmål

Arbejdsgiverbetalt bredbånd - HomeTrioFiber - hvordan flyttes bredbånd?

Hej
Min arbejdsgiver tilbyder betalt internetadgang via Bruttolønsordningen. Jeg skal derfor have opdelt betalingen af mit HomeTrioFiber abonnement, så bredbånds-delen fremover faktureres til min arbejdsgiver.
YouSee har henvist mig til
https://erhvervkundeservice.tdc.dk/faktura-og-abonnement/abonnement-og-serviceaftaler/bestillingsblanketter
hvilket også virker fint, indtil jeg når til at skulle vælge løsning - og hér er kun DSL muligt?! TDC ved åbenbart ikke, at jeg har en fin fiber liggende, som jeg rigtig gerne vil fortsætte med at bruge!
Det er mit indtryk, at TDC/YouSee Fiber lever en meget skjult tilværelse - men jeg kan da ikke være den eneste, der har HomeTrioFiber, og som ønsker min regning splittet op?
Forslag og kommentarer modtages gerne! :D

PS! Det er også påfaldende, at Fiber ikke har sin egen kategori, men at man er henvist til at stille sit spørgsmål i kategorien "Udstyr og andet"....!

Venlig hilsen
Bo

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
YouSee's fiber lever en skjult tilværelse og det er fordi at de nedprioriterer det, fordi de hellere vil have folk over på deres coax.
Man kan også se det generelt på hastighederne, at YouSee halter bagud med deres fiber i forholdet til samtlige andre der tilbyder fiber forbindelser.

Det bedste er egentlig at henvende sig i en af deres butikker og snakke med dem om at du gerne vil beholde din fiber til dit firma betalte internet, for jeg tror helt ærligt at de vil klokke i det hvis du ringer til kundeservice eller prøver Facebook, for der er nogle ting der er bedst snakket om face to face med en YouSee medarbejder, hvilket sådan noget som firmabetalt internet hører ind under.
Omdømme 7
Badge +7
Hej

Prøv at ring til TDC Erhvervs kundeservice og få en snak med dem, hvis formularen giver anledning til spørgsmål.

Besvar