Allan | YouSee Community
Svar

Allan

Når jeg slukker mit modem nulstiller det min adgangs koder og bruger navn kan man lave om på det
icon

Bedste svar af MS-ERIK 10 juni 2019, 15:06

Er det ønskede netværksnavn og adgangskode indtastet direkte på modemmets/routerens administrationsside eller er det indtastet på web-siden eller app-siden "Mit YouSee"?

Hvis man ønsker at kunne indtaste navn og kode direkte på modemmet skal man anmode YouSee kundeservice om at få "Åben konfiguration". Så styres navn og kode ikke længere af de oplysninger, der er lagt på "Mit YouSee". Det giver flere muligheder for brugeren, men betyder også at fejlindtastninger ikke korrigeres automatisk med data fra YouSee.

Hvis der fulgte et stykke papir med informationer med modemmet, fremgår ovenstående muligvis af informationerne på dette papir.
Se original

8 Kommentarer

Tak for svar det kunne jeg bruge dejligt at skrive med en der ved hvad de snakker om jeg har skifter navn og kode direkte på routeren Mvh Allan
Omdømme 7
Badge +3
Er det ønskede netværksnavn og adgangskode indtastet direkte på modemmets/routerens administrationsside eller er det indtastet på web-siden eller app-siden "Mit YouSee"?

Hvis man ønsker at kunne indtaste navn og kode direkte på modemmet skal man anmode YouSee kundeservice om at få "Åben konfiguration". Så styres navn og kode ikke længere af de oplysninger, der er lagt på "Mit YouSee". Det giver flere muligheder for brugeren, men betyder også at fejlindtastninger ikke korrigeres automatisk med data fra YouSee.

Hvis der fulgte et stykke papir med informationer med modemmet, fremgår ovenstående muligvis af informationerne på dette papir.
Undskyld mig er du der hvor du er for at hjælpe. Når jeg nu fortæller dig at det sker så kan jeg da ikke bruge dine svar til noget, er der en der har forstand på modem som kan hjælpe ? jeg ved ... da godt det ikke burde ske. Allan
Omdømme 7
Badge +7
Det burde ikke ske.
Ok men mit reseter altså når jeg tager strømmen fra er det så defekt ??
Omdømme 7
Badge +7
Der er forskel på at slukke for det, og så en Reset, at slukke for det burde der i hvertfald ikke ske noget ved, det er gjort en del gange af tekniske grunde.
det er da fint for dig men når jeg tager strømmen fra så hedder modemmet ikke det samme som jeg har kaldt og koden er ikke den som jeg har angivet der det er wifi jeg taler om mvhAllan
Omdømme 7
Badge +7
Har haft nulstillet et par gange, der skete ingen ændringer

Besvar