Spørgsmål

Yousee mail i Outlook 2019

Jeg har én mailkonto og to mailadresser, én til  min kone og én til mig. Hvor sætter jeg regler op i Outlook 2019, så jeg kun får mine mails og ikke min kones - og omvendt?

7 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +5

Jeg ved det  dette du efterspørger, skulle være. muligt i youSee Mail. at Få en indbakke til hver af dine mailadresser. 

Omdømme 7
Badge +7

Med Mailindstillinger på Mit YouSee laver du 2 mail konti. Du kan lave op til og med 5 konti. Hvis I bruger mail alias kan de nedlægges med Mailindstillinger. 

Vi har hvert vores login på vores PC.

Når jeg logger ind, har jeg en inbox til mine mails, men skal ikke hente min kones mail.

I Live mail og Outlook Express var det muligt at lave en regel, f.eks:

Hent ikke, hvis a@b.dk er i til eller CC

Den mulighed for regler kan jeg ikke finde i Outlok 2019

Omdømme 5
Badge +5

Vi har hvert vores login på vores PC.

Når jeg logger ind, har jeg en inbox til mine mails, men skal ikke hente min kones mail.

I Live mail og Outlook Express var det muligt at lave en regel, f.eks:

Hent ikke, hvis a@b.dk er i til eller CC

Den mulighed for regler kan jeg ikke finde i Outlok 2019

Ved ikke om dette er brugbart, men kig under. Føj dine. andre mailkonti til Outlook.com på Support\  Office. Com..  (Se eventuel)  Knytte en anden mailkonto tilOutlook.com. Blot et forslag,  God aften. 

Omdømme 5
Badge +5

Med Mailindstillinger på Mit YouSee laver du 2 mail konti. Du kan lave op til og med 5 konti. Hvis I bruger mail alias kan de nedlægges med Mailindstillinger. 

Så  er denne guide vel  et godt alternativ”   https://kundeservice.yousee.dk/mail/brug/separat-mailboks 

God aften 

Omdømme 7
Badge +3

Først laves to mailkonti som beskrevet af Slangefar.

Det oplyses, at der allerede er to logins på computeren. Så er løsningen, at der først logges ind på computeren med det ene login og Outlook 2019 sættes op med den ene mailkonto, og derefter logges ind på computeren med det andet login og Outlook 2019 sættes op med den anden mailkonto.

Så modtager den enkelte bruger kun de mails, der er sendt til vedkommende.

Omdømme 7
Badge +7

Hej Egon 

Jeg håber du fik løst problemet :) 

Hvis en af svarene i tråden her førte til løsning, så markér gerne dette svar, som bedste svar, via knappen med samme navn. 

Besvar