Spørgsmål

YOUSEE home boks Sagem til Asus router

Hej 

efter 8 timer og grå hår .. Jeg tager kabel fra udgang yousee home boks over i ASUS WAN 

jeg har sat YOUSEE i bridge mode - skal man fjerne wifi fra yousee boks ?

jeg kan ikke få det til virke , har læst om mange forslag herinde 

fik det til virke kort , det aktivieres på pc og bagefter WIFI på tlf , så går det i smadre

jeg ser WIFI navnet fra min gamle router , det er vel normalt ?  og det skal jeg vel bruge , trods jeg ikke bruger yousee boks 

hvad skal jeg sætt af flueben i ASUS ?   nogle skriver iptv mode og andre Wide eller give mit asus 192.168.1.2 give den 2 tal 

Findes der en klog som kan hjælpe mig ? please 

jeg har brug for VPN på asus , så er alle mine forbindelser beskyttet kabel og wifi , når forbindelsen bliver trukket wifi også 

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Du skal slukke for WiFi i din YouSee boks. Det har ingen funktion i bridge mode. 

Hej :-) det gjorde jeg :-)

sidste problem 

asus vpn client open … den går i stå , har prøvet med flere , oplever aktivere ikke reagere 

ide??

Omdømme 2
Badge

Hej :-) det gjorde jeg :-)

sidste problem 

asus vpn client open … den går i stå , har prøvet med flere , oplever aktivere ikke reagere 

ide??

Der er forskel på “ægte brigde mode” og DMZ, i dit tilfælge skal du have en IP adresse der hedder 192.168.2.1 på asus router, hvis din yousee router er 192.168.1.1. Alt  skal slås fra, altså wifi, dhcp o.s.v.

Alt udstyr sættes til asus router.

Besvar