YouSee gør klar til IPv6 på Coax - Ny firmware med nye funktioner



Vis første besked

38 Kommentarer

Nå … har fået den reset…. snakket med yousee de siger der er ikke nogen anden firmware til det modem som jeg har,,   men han kunne se der var noget som han kunne rette.. så må vi se hvad det gør

fordi søndag, måtte jeg genstarte mit modem 4 gang

Hardware Version

FAST3890V3 Rev:V3.0

Software Version FAST3890_TDC_50.10.22.T1
Omdømme 1

Nå … har fået den reset…. snakket med yousee de siger der er ikke nogen anden firmware til det modem som jeg har,,   men han kunne se der var noget som han kunne rette.. så må vi se hvad det gør

fordi søndag, måtte jeg genstarte mit modem 4 gang

Hardware Version

FAST3890V3 Rev:V3.0

Software Version FAST3890_TDC_50.10.22.T1

du må da fortælle ham hvilken version der snakkes om på deres forum og henvise til den .. og hvis de siger den ikke findes er de fulde af Lort ..

Nå … har fået den reset…. snakket med yousee de siger der er ikke nogen anden firmware til det modem som jeg har,,   men han kunne se der var noget som han kunne rette.. så må vi se hvad det gør

fordi søndag, måtte jeg genstarte mit modem 4 gang

Hardware Version

FAST3890V3 Rev:V3.0

Software Version FAST3890_TDC_50.10.22.T1

du må da fortælle ham hvilken version der snakkes om på deres forum og henvise til den .. og hvis de siger den ikke findes er de fulde af Lort ..

Jeg har fortællet dem det… jeg fik at vide, at jeg ikke skulle tro på forumet

Omdømme 1

Nå … har fået den reset…. snakket med yousee de siger der er ikke nogen anden firmware til det modem som jeg har,,   men han kunne se der var noget som han kunne rette.. så må vi se hvad det gør

fordi søndag, måtte jeg genstarte mit modem 4 gang

Hardware Version

FAST3890V3 Rev:V3.0

Software Version FAST3890_TDC_50.10.22.T1

du må da fortælle ham hvilken version der snakkes om på deres forum og henvise til den .. og hvis de siger den ikke findes er de fulde af Lort ..

Jeg har fortællet dem det… jeg fik at vide, at jeg ikke skulle tro på forumet

 

kan du huske hvem du snakkede med hos udvidet ...

Nå … har fået den reset…. snakket med yousee de siger der er ikke nogen anden firmware til det modem som jeg har,,   men han kunne se der var noget som han kunne rette.. så må vi se hvad det gør

fordi søndag, måtte jeg genstarte mit modem 4 gang

Hardware Version

FAST3890V3 Rev:V3.0

Software Version FAST3890_TDC_50.10.22.T1

du må da fortælle ham hvilken version der snakkes om på deres forum og henvise til den .. og hvis de siger den ikke findes er de fulde af Lort ..

Jeg har fortællet dem det… jeg fik at vide, at jeg ikke skulle tro på forumet

 

kan du huske hvem du snakkede med hos udvidet ...

Nej…. har snakket med 4 stk fordi de havde lidt problemer med at give mig min fast ip igen..

Skal lige være sikker, når du skrive  udvidet… er det den på 70704040 ?

Men nu sker der måske noget

https://forum.yousee.dk/bredbaand-via-antennestikket-coax-9/sagem-3890-v3-ser-ogsaa-ud-til-at-vaere-ustabilt-104271/index8.html

Omdømme 1

Nå … har fået den reset…. snakket med yousee de siger der er ikke nogen anden firmware til det modem som jeg har,,   men han kunne se der var noget som han kunne rette.. så må vi se hvad det gør

fordi søndag, måtte jeg genstarte mit modem 4 gang

Hardware Version

FAST3890V3 Rev:V3.0

Software Version FAST3890_TDC_50.10.22.T1

du må da fortælle ham hvilken version der snakkes om på deres forum og henvise til den .. og hvis de siger den ikke findes er de fulde af Lort ..

Jeg har fortællet dem det… jeg fik at vide, at jeg ikke skulle tro på forumet

 

kan du huske hvem du snakkede med hos udvidet ...

Nej…. har snakket med 4 stk fordi de havde lidt problemer med at give mig min fast ip igen..

Skal lige være sikker, når du skrive  udvidet… er det den på 70704040 ?

Men nu sker der måske noget

https://forum.yousee.dk/bredbaand-via-antennestikket-coax-9/sagem-3890-v3-ser-ogsaa-ud-til-at-vaere-ustabilt-104271/index8.html


udvidet support er de drenge med hornbriller og fedtehår som sidder og hjælper folk med en case ikke de studenter som man får i røret for de kan da ikke en skid og aner ikke hvad man snakker om hvis det ikke står på deres liste de læser op fra :) haha .. men hvis du har en open case hvor du henviser til dit YL nummer .. så kan du kommer over til dem ...

Nå … har fået den reset…. snakket med yousee de siger der er ikke nogen anden firmware til det modem som jeg har,,   men han kunne se der var noget som han kunne rette.. så må vi se hvad det gør

fordi søndag, måtte jeg genstarte mit modem 4 gang

Hardware Version

FAST3890V3 Rev:V3.0

Software Version FAST3890_TDC_50.10.22.T1

du må da fortælle ham hvilken version der snakkes om på deres forum og henvise til den .. og hvis de siger den ikke findes er de fulde af Lort ..

Jeg har fortællet dem det… jeg fik at vide, at jeg ikke skulle tro på forumet

 

kan du huske hvem du snakkede med hos udvidet ...

Nej…. har snakket med 4 stk fordi de havde lidt problemer med at give mig min fast ip igen..

Skal lige være sikker, når du skrive  udvidet… er det den på 70704040 ?

Men nu sker der måske noget

https://forum.yousee.dk/bredbaand-via-antennestikket-coax-9/sagem-3890-v3-ser-ogsaa-ud-til-at-vaere-ustabilt-104271/index8.html


udvidet support er de drenge med hornbriller og fedtehår som sidder og hjælper folk med en case ikke de studenter som man får i røret for de kan da ikke en skid og aner ikke hvad man snakker om hvis det ikke står på deres liste de læser op fra :) haha .. men hvis du har en open case hvor du henviser til dit YL nummer .. så kan du kommer over til dem ...

Tak… det er ikke dem som jeg har haft fat i denne gang….. men sidste jeg havde en support sag, var svaret bare “nå bridge-mode, så må du bare sejl i din enge sø” det viille de ikke se på

Omdømme 1

Nå … har fået den reset…. snakket med yousee de siger der er ikke nogen anden firmware til det modem som jeg har,,   men han kunne se der var noget som han kunne rette.. så må vi se hvad det gør

fordi søndag, måtte jeg genstarte mit modem 4 gang

Hardware Version

FAST3890V3 Rev:V3.0

Software Version FAST3890_TDC_50.10.22.T1

du må da fortælle ham hvilken version der snakkes om på deres forum og henvise til den .. og hvis de siger den ikke findes er de fulde af Lort ..

Jeg har fortællet dem det… jeg fik at vide, at jeg ikke skulle tro på forumet

 

kan du huske hvem du snakkede med hos udvidet ...

Nej…. har snakket med 4 stk fordi de havde lidt problemer med at give mig min fast ip igen..

Skal lige være sikker, når du skrive  udvidet… er det den på 70704040 ?

Men nu sker der måske noget

https://forum.yousee.dk/bredbaand-via-antennestikket-coax-9/sagem-3890-v3-ser-ogsaa-ud-til-at-vaere-ustabilt-104271/index8.html


udvidet support er de drenge med hornbriller og fedtehår som sidder og hjælper folk med en case ikke de studenter som man får i røret for de kan da ikke en skid og aner ikke hvad man snakker om hvis det ikke står på deres liste de læser op fra :) haha .. men hvis du har en open case hvor du henviser til dit YL nummer .. så kan du kommer over til dem ...

Tak… det er ikke dem som jeg har haft fat i denne gang….. men sidste jeg havde en support sag, var svaret bare “nå bridge-mode, så må du bare sejl i din enge sø” det viille de ikke se på


ja … men du må nok desværre vælge … det er uden bridge mode hvis du skal ha hjælpe eller leve med det ...

hej du kan se her hvad jeg fik at vide.. dette var i 2018

 

Tak, fordi du tog dig tid til at skrive til os.

 

Vi har desværre ikke support når modem er sat i bridge-mode

 

Venlig hilsen

Ashraf

Kundekonsulent

YouSee

Omdømme 1

hej du kan se her hvad jeg fik at vide.. dette var i 2018

 

Tak, fordi du tog dig tid til at skrive til os.

 

Vi har desværre ikke support når modem er sat i bridge-mode

 

Venlig hilsen

Ashraf

Kundekonsulent

YouSee

 

tror ikke han hører til i udvidet support men alm support ...

Hej

 

Lidt status fra mig

 

Nå det køre bedre hos mig nu, efter yousee har lavet noget ned på centralen…

 

Omdømme 1

Hej

 

Lidt status fra mig

 

Nå det køre bedre hos mig nu, efter yousee har lavet noget ned på centralen…

 

Dejligt.

 

Hvad kan du så trække op/ned ?

Hej

 

det trækker lidt op…. men linie går stadigvæk ned (2-4 gange om dagen)…. nu skal jeg bare ikke tage strømme på mit modem..

 

Besvar