Spørgsmål

Wifi booster periodiske fejl

Hej

Jeg har en 1000/100 mbit på Coax og dertil har jeg sat et Mesh med wifi booster på og 3 enheder. Disse enheder fungerer godt, når jeg kigger i den tilhørende app. Men jeg oplever ofte at en tilfældig pc ikke kan logge på. Så genstarter jeg wifi boosterne og så virker det igen. Jeg oplever også at jeg ikke kan logge ind i booster app for at se hvordan det kører, men 5 min efter, så kan jeg igen.

Er der nogen der oplever det samme eller lign? 

4 Kommentarer

Omdømme 3
Badge

Du har slået wifi fra på din yousee router ik ?

Har ikke haft de store problemer med mine booster, men en gang i mellem skal jeg genstarte selve yousee routeren (ikke booster) men det mest fordi hastigheden begynder at drille.. 

Hvilken hastighed har du mellem dine booster ?

Jo wifi er slået fra. Jeg har ca 1400 mbit mellem de 3 enheder, så problemet burde ikke være en dårlig intern forbindelse

Omdømme 3
Badge

Hmm… 

Hvilket firmware køre de på ? Der var udfordringer med det gamle men efter sidste opdatering har jeg ingen udfald.

Det har også hjulpet nogle at slå Steering fra under indstillinger.. 

Du kan jo prøve at “lege” lidt med indstillingerne på dit Booster netværk :)

Du kan også se hvad system logs skriver, der kunne du måske få en ide om hvad der sker med dine booster..

Version 2.678, så det burde være den nyeste. Jeg oplever at når jeg bruger hhv app eller login på airties, så får jeg beskeden at password ikke er rigtigt. Så kan der gå lidt tid, så virker det igen. Oplever andre det?

Besvar