Svar

Vedr. tilbud fra YouSee

Jeg har den 22.9.2020 skrevet til Kundeservice@yousee.dk  vedr. “at jeg d.d. talte med en af jeres kolleger vedr. min regning (kontonr. xxx xxx xxx  - regning nr. 196), der lyder på 1.010,05 kr. -- Men det svarede ikke til det tilbud jeg fik den 1.7.2020 og som jeg sagde ja, til som lyder på 876 kr. pr måned. Vil gerne ha’ en forklaring?”  - Men de har ikke svaret mig (før sket). - Sagsbehandleren i telefonen sagde, at de ikke kendte noget til at jeg havde fået et tilbud, så jeg sendte tilbudet - som bevis - til kundeservice vedhæftet ovennævnte. - Hvad sker der? 

Redigeret af Kasper: Fjernet kundenummer

icon

Bedste svar af lordfynbo 2 oktober 2020, 14:04

Har også prøvet det, men det hjælper ikke!

:slight_smile: Hej er dette brugbart janusyde youSee plejer at være til at tale med. 

Prøv at give det et forsøg mere.. 

Regningsservice

Mandag til torsdag: 8 - 17:30 Fredag: 8 - 16:30. På  70704040. 

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +5

Jeg har den 22.9.2020 skrevet til Kundeservice@yousee.dk  vedr. “at jeg d.d. talte med en af jeres kolleger vedr. min regning (kontonr. 214 600 521  - regning nr. 196), der lyder på 1.010,05 kr. -- Men det svarede ikke til det tilbud jeg fik den 1.7.2020 og som jeg sagde ja, til som lyder på 876 kr. pr måned. Vil gerne ha’ en forklaring?”  - Men de har ikke svaret mig (før sket). - Sagsbehandleren i telefonen sagde, at de ikke kendte noget til at jeg havde fået et tilbud, så jeg sendte tilbudet - som bevis - til kundeservice vedhæftet ovennævnte. - Hvad sker der? 

Hej :slight_smile: janusyde dette er et kunde, til kunde forum. Så er nok youSee kundeservice på 70704040. Du skal have fat i  

God dag- 

Omdømme 6
Badge +5

:slight_smile: Hej er dette brugbart janusyde youSee plejer at være til at tale med. 

Prøv at give det et forsøg mere.. 

Regningsservice

Mandag til torsdag: 8 - 17:30 Fredag: 8 - 16:30. På  70704040. 

Tak for det tilsendte, men jeg har snakket med regningsservice, (2 gange nu) de kendte ikke noget til det tilbud jeg fik den 1.7. og bad mig om at skrive til Kundeservice…..smiler! Så det gjorde jeg og har ikke hørt noget! Du ved, når den ene ikke kan finde ud af problemet går det videre til den næste….o.s.v.

Omdømme 6
Badge +5

:slight_smile: Hej jo det kan jeg godt se, Jeg har desværre ikke andre forslag. 

Besvar