Svar

ustabil, eller slet ingen, forbindelse, om aftenen..

Hvad er årsagen til jeres internet forbindelse, enten er ekstremt ustabil, eller helt fraværende, om aftenen, i øjeblikket ???

I skriver i ingen driftsforstyrrelser har, men alligevel er det komplet umuligt at få ordentlig forbindelse, og dermed få glæde af dyrt købte streaming tjenester.

Området er xxxx

Alle forslag er afprøvet, mht. nulstilling af router, strøm fra og til igen osv. intet gør en forskel.

Redigeret af Forum-teamet: Slørret postnummer

icon

Bedste svar af Radiomanden 27 februar 2021, 20:50

Er der sket henvendelse til You See angående det, så de kan se på om der er problemer i dit område.

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Er der sket henvendelse til You See angående det, så de kan se på om der er problemer i dit område.

Har du en Sagemcom fast 3890v3 router?

Og oplever du problemet med det trådløse net?  Særligt 5Ghz trådløst net?

YouSee’s Sagemcom fast 3890v3 fik en firmware-opdatering i september 2020. Siden da, er særligt 5ghz trådløst net ustabilt og dropper helt ud rigtig mange gange i døgnet.

Omdømme 7
Badge +7

Har du en Sagemcom fast 3890v3 router?

Og oplever du problemet med det trådløse net?  Særligt 5Ghz trådløst net?

YouSee’s Sagemcom fast 3890v3 fik en firmware-opdatering i september 2020. Siden da, er særligt 5ghz trådløst net ustabilt og dropper helt ud rigtig mange gange i døgnet.

Hej @Jens- 

Det lyder ikke optimalt :neutral_face:

Jeg har ikke hørt, at der skulle være generelle problemer med 5 Ghz i den nye firmware. 

Prøv eventuelt at optimér wifi funktionen eller vælg en specifik kanal og se, om der ikke blot er tale om forstyrrelser på den valgte frekvens:
https://kundeservice.yousee.dk/bredbaand/loes-problem/skift-kanal

Hvis det bliver ved at drille, så opret evt. en ny tråd om problemet, så forummet kan hjælpe med råd og vejledning. 

God dag! :relaxed:

Omdømme 7
Badge +3

Hvordan kan man se om man har en 3890v3? Jeg har vist en v2, har ikke nogen problemer med kabel eller Wifi i den sidste tid siden jeg fik 1000 internet, selv om det kun kører med godt 125 ved brug af vpn...750 ca uden...

Omdømme 7
Badge +7

Hvordan kan man se om man har en 3890v3? Jeg har vist en v2, har ikke nogen problemer med kabel eller Wifi i den sidste tid siden jeg fik 1000 internet, selv om det kun kører med godt 125 ved brug af vpn...750 ca uden...

Hej @Jorn-Hansen 

De har forskellige kabinetter f.eks:

Besvar