Spørgsmål

udfald billede


Jeg er ny/gammel kunde hos yousee

Har købt tv pakke plus 10 valgfri kanaler.

i forbindelse med tilslutning kunne jeg modtage 3 ud af den samlede pakke, streaming fra Dr 1 var ok.

der blev vist en fejlkode om at antennekablet ikke modtog signal.

efter at have afmonteret og genindsat antennekablet flere gange samt genstart af boks spurgte jeg en IT bekendt som anbefalede at købe et nyt antennekabel.

jeg købte et hos den lokale Power, som er yousee ready. Herefter fik jeg super skarpe billeder og lyd.

nu oplever jeg billede/lydudfald med interval på 10-15 minutter, af varighed på 1-2 sekunder.

hvad kan dette skyldes

ps har en helt ny 5G router Hauwei,


1 Kommentar

Omdømme 5
Badge +5

Hej Knni fanget ikke lige, hvilken boks du har Men hvis det er Ys 4000 Humax 

Prøv at tjekke de link ud her i første omgang om dette er brugbart.  https://kundeservice.yousee.dk/tv/loes-problem/fejlkoder/humax/intet-signal

https://kundeservice.yousee.dk/tv/loes-problem/daarligt-signal 

Hjælper det ikke så prøv at kontakte youSee her https://kundeservice.yousee.dk/contactus

Besvar