Spørgsmål

svar(tid) fra support - sag hos udvikler

Hej

nogen erfaringer med sager sendt til udvikler?

jeg har siden jeg fik fiber og Yousee tv (slut februar 2020) haft problemer med min profil på tv-boks vs app…

sagen er fejlmeldt - jeg har fået 3 mails om at sagen tager lidt længere tid.. men en rigtig standard besked, som automatisk sendes ud en gang imellem.. 

har forsøgt at ringe en enkelt gang - men fik et svar om at sagen var sendt rundt mellem forskellige afdelinger og at jeg snart fik en ny mail.. er det normalt med så lang behandlingstid? Og findes der et nr. til andet end first-level support, som alligevel ikke kan hjælpe?

Steen

3 Kommentarer

Det var også mere hvis nogen vidste noget om tlf.nr til andet end den normale support.. 

eller som du nævner noget med en ambassadør..det må jeg undersøge - for nej, jeg får kontakt til alm support og en standardmail om at det tager længere tid :-(

Omdømme 6
Badge +5

:slight_smile: Hej er givet svært at Brugerne, her  i Bruger Forum kan gøre. meget når sagen ligger hos youSee. Jeg tænker på er der ikke en kundeambassadør. ind over hvis sagen er tilbage fra (slut februar 2020). Altså en mellem dig og youSee og de forskelige afd i youSee.. vedr sagens gang. 

God aften, 

Omdømme 6
Badge +5

Det var også mere hvis nogen vidste noget om tlf.nr til andet end den normale support.. 

eller som du nævner noget med en ambassadør..det må jeg undersøge - for nej, jeg får kontakt til alm support og en standardmail om at det tager længere tid :-(

:slight_smile: Hej ok Steeb, jeg selv prøvet, for nogle år. tilbage at mit web tv ikke virket rigtigt i 8 mdr. jeg kontakte youSee kundeservice, og efter noget tid kom der en  Kunde  ambassadør. ind over som holde mig underrette mellem. de forskelige afd. og sagens forløb. det gjorde  en forskel og en stor hjælp Og jeg fik en god kundeservice.. Prøv at tag fat i kundeservice på mandag her  https://kundeservice.yousee.dk/contactus og nævne dette . Blot et forslag. youSee er til at snakke med, Håber det er brug bart. 

God aften. 

Besvar