Spørgsmål

SIP ALG


Min "fastnettelefon" er holdt op med at virke.
Min leverandør af SIP telefoni har bedt mig om af tjekke om SIP ALG er slået fra i min Homebox.
Yousee henviser til Yousee forum!
Er der nogen der kan hjælpe?

4 Kommentarer

Ved nærmere læsning kan man se at jeg beder om at få SIP-ALG fra.
Omdømme 7
Badge +7
Hej igen

Jeg beklager forvirringen i forhold til mit første svar.

Fordi, jeg får at vide, at SIP ALG pr. default er slået til i modemmet og faktisk ikke kan slås fra i dens interface.

Så det er i hvert fald ikke fordi, at funktionen ikke er aktiv på HomeBox.

Jeg håber du har fundet en løsning eller finder det snarest.
Jeg har naturligvis gennemtrawlet de overskuelige funktioner i Homebox.
SIP leverandøren har også været inde remote via Teamviewer.
Andre kvalificerede forslag?
Omdømme 7
Badge +7
Hej

Jeg kan se, at du mangler svar her, så jeg vil gerne lige byde ind 🙂

Det er lidt uden for vores support, hvorfor du formentlig også er blevet henvist til YouSee Forum.

Du skal i hvert fald nok starte med at logge ind på din Homebox og se om du kan finde funktionen derinde i routerens indstillinger.
Vælg din Homebox her og se hvordan du logger ind på denne.

Besvar