Hej YouSee
Hvis jeg logger ind på min Sagemcom FAST3890V3, og under "Advanced" klikker på muligheden "options", findes der et menupunkt med titlen "Citrix VPN PassThrough".
Hvad gør denne funktion mere, ud over at løse en tidligere beskreven fejl omhandlende manglende forbindelse til Outlook (se indlægget via linket
https://forum.yousee.dk/sagem-3890-og-outlook-9/sagem-3890-og-outlook-102540
, for oplysninger omhandlende Outlook?
På forhånd tak for svaret, og god dag.
Mvh Anders.
Hej Anders
Jeg kan se, at du mangler svar her.
Det er indrømmet ikke mit stærke punkt, men jeg har fundet denne artikel hos Citrix - dog på engelsk, som måske kan gøre dig klogere på, hvad Citrix VPN PassThrough går ud på:
Explaining Citrix Pass-through Authentication
Det kan dog være, at der udover det, sidder nogle andre brugere, der kan give en mere simpel forklaring 🙂
Jeg kan se, at du mangler svar her.
Det er indrømmet ikke mit stærke punkt, men jeg har fundet denne artikel hos Citrix - dog på engelsk, som måske kan gøre dig klogere på, hvad Citrix VPN PassThrough går ud på:
Explaining Citrix Pass-through Authentication
Det kan dog være, at der udover det, sidder nogle andre brugere, der kan give en mere simpel forklaring 🙂
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.