Spørgsmål

Sagemcom Fast 3890 V2 vs Sagemcom Fast 3890 V3 ?

• 14 september 2020
  • 1 kommentar
  • 83 visninger

Hvor stor forskel er der på Sagemcom Fast 3890 V2 og Sagemcom Fast 3890 V3 ?

Jeg har netop fået en 1000/100 Mbit forbindelse hos Yousee og undrede mig i den forbindelse over at jeg fik V2 tilsendt. I YouSee’s reklamekampagne på deres hjemmeside skriver de følgende:

“Vores router er en testvinder. 
Der følger altid en router med, når du bestiller internet hos os - men ikke en hvilken som helst router. En test af syv forskellige routere viser, at vores router samlet set performer bedst. Det er vi superstolte af.”  

Ved siden af vises et billede af Sagemcom Fast 3890 V3, og et link til den test, hvor dette model var test-vinder.

Jeg undrede mig derfor over, hvorfor jeg ikke havde fået “testvinderen”, hvilket teknikeren som skulle montere det også gjorde.

Jeg talte derfor med kundeservice for at høre om der mon var sket en fejl. De mente ikke at de reklamerede for V3 (det mener jeg så ikke man kan benægte). De mente heller ikke der var forskel på V2 og V3. Og det var ingen fejl.

Hvad siger i herinde. Har i erfaringer eller viden om forskellen på disse to modems ??

Mvh. Claude

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +7

Hej @ClaudeX 

Velkommen på YouSee Forum:relaxed:

Jeg kan se du mangler svar her, så jeg byder lige ind. 

Der er ikke den store nævneværdige forskel på de 2 modems, som i øvrigt også opgraderes til den samme software. Det undrer mig dog, at du ikke har fået v3 modemmet. Så jeg ville ikke være betænkelig ved at køre videre med v2 modemmet.

Besvar