Sagem 3890 hopper ud af bridge Mode

Er det mon en hardware fejl i routeren eller er der kommet en dårlig firmware for nylig? 

Denne tråd kan ikke kommenteres

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Hej @M N K 

Velkommen på Forum😊

Det lyder ikke godt, at du har problemer med routeren. 

Hvordan oplever du dette, sådan nærmere beskrevet? Resettes routeren eller hvordan så? Jeg vil gerne tage det med videre til mine kolleger, der har med routeren og firmware at gøre. Så kan de eventuelt fejlmelde det videre. 

God weekend.

Der findes minimum en tråd mere omkring det der. Jeg siger ikke, at der er en sammenhæng, men man tænker da tanken. 🙂

Hej @M N K 

Velkommen på Forum😊

Det lyder ikke godt, at du har problemer med routeren. 

Hvordan oplever du dette, sådan nærmere beskrevet? Resettes routeren eller hvordan så? Jeg vil gerne tage det med videre til mine kolleger, der har med routeren og firmware at gøre. Så kan de eventuelt fejlmelde det videre. 

God weekend.

Hej Kasper, 

Ja Routeren blir resat lige som vis jeg trykker på reset knappen på routeren, og dermed hopper den ud af Bridge Mode, 

Da jeg ringed til YouSee tidligere idag for at se om jeg kunne få byttet routeren, konstaterede jeg også at internettet ikke virkede, Havde jeg ikke opdaget da jeg tilslutter en 4G router i Bridge Mode til mit netværk her hjemme, vis YouSee routeren fejler, da jeg har koblet alt online i mit hjem, så ingen internet er lidt som vis man slukker for strømmen.

så der må være en Fejl i routeren, men YouSee system meldte ingen fejl og den stod også til at være koblet i Bridge Mode inde i systemmet, meget mærkeligt, men der er en ny router på vej så jeg kører på 4G indtil den kommer med posten.