Spørgsmål

problemer med Yousee app

Jeg har gennem længere tid haft problemer med Yousse Appén især på mit samsung TV.

Det tager ca 4 minutter for at åbne et program. Jeg har fejlmeldt det uden at jeg føler der sker noget, hver gang jeg får svar tilbage skal jeg prøve nogle ting. Og hver gang jeg får fat ie en ny medarbejder skal jeg igen beskrive de samme ting.

Jeg har selv testet mig frem til at problemet ligger i Appen op imod Yousee´s eget bredbånd, når jeg bruger mobil bredbånd på en enhed åbner Appen som den skal men på WIFI og kabel på routeren kokser det og tager 4-5 minutter at åbne og skifte program.

Nu hører jeg så i dag fra kollegaer at de har samme problem….

Er der andre der har samme problem, ligedes at supporten ikke kommer videre ?

/Jan

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +3

Hej, jeg har lige testet på mit Samsung TV, jeg har ingen problemer, det virker hurtigt, jeg har kabel i tvet fra Yousee router…

Men jeg forstår ikke, hvilken program er langsomt at åbne?

Omdømme 7
Badge +3

Har du prøvet at slukke for TVet helt i nogle minutter?

Jeg har prøvet alt, tror ikke det har noget at gøre med mit tv, jeg tror det er mit bredbånd der blokere. Hvis jeg bruger en iPhone eller en iPad går de fint på når jeg bruger mobilbredbånd, når jeg kobler op på mit wifi på min YouSee bredbåndsforbindelse virker det ikke.

Jeg er til dagligt systemadministrator så jeg mener jeg ved hvad jeg gør

Omdømme 7
Badge +7

Hvad sker der når telefonen bruges som Hotspot.?

Omdømme 7
Badge +6

Jeg har gennem længere tid haft problemer med Yousse Appén især på mit samsung TV.

Det tager ca 4 minutter for at åbne et program. Jeg har fejlmeldt det uden at jeg føler der sker noget, hver gang jeg får svar tilbage skal jeg prøve nogle ting. Og hver gang jeg får fat ie en ny medarbejder skal jeg igen beskrive de samme ting.

Jeg har selv testet mig frem til at problemet ligger i Appen op imod Yousee´s eget bredbånd, når jeg bruger mobil bredbånd på en enhed åbner Appen som den skal men på WIFI og kabel på routeren kokser det og tager 4-5 minutter at åbne og skifte program.

Nu hører jeg så i dag fra kollegaer at de har samme problem….

Er der andre der har samme problem, ligedes at supporten ikke kommer videre ?

/Jan

Ikke lige det, men at streaming crasher lige med det samme med deres alm. Android TV app (1.21.1) på en NVIDIA Shield TV Pro.

Få hjælp fra support var også en total nitte, så det orkede jeg til sidst ikke længere og fjernede appen.

Så nøjes jeg med alm. flow TV med de par kanaler vi har i grundpakken når det kommer til YouSee.

Besvar