Svar

Problemer med Plex Server.

Badge

jeg kan stadigvæk ikke komme ind på min plex server selvom jeg har været på wifi og har sat kabel og har genstartet min pc. Og jeg der stod også ukendt ip adresse på fjernadgang. Alt det, er det fordi at plex servere skal mange gang når jeg har været på wifi? Det var mange gange jeg ikke kunne komme ind? Men jeg har jo fået en fast ip adresse. Før havde jeg dynamisk ip adresse? Er jeg så bag Cgnat når jeg er på wifi? Kan man få adgang til sin server selvom man ikke har en fast ip adresse? Og engang kunne jeg ikke komme ind på plex. Og lige pludselig kom den ind af sig selv. Hvordan kan den ikke lige kunne komme ind fordi der havde jeg ikke været på wifi. Og hver gang jeg trykker på exit og prøver at gå derind igen. Så kan jeg ikke. Så kan jeg kun komme ind via plex appen. Hvordan kan det være alt det her?

icon

Bedste svar af BrianHHansen 14 juni 2020, 21:29

Hej Benjamin.

Læs mit svar til dig her: https://forum.yousee.dk/bredbaand-oevrigt-40/ip-adresse-98669?postid=152157#post152157

Dette gælder også Plexservere!

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Yousee bruger kun CGN hvis du har mobilt bredbånd. Det er ikke nødvendigt med en fast IP adresse, da de dynamiske er meget faste. Den skifter kun ved skift af router eller router slukket i mere end 72 timer. 

Omdømme 6
Badge +5

Hej Benjamin.

Læs mit svar til dig her: https://forum.yousee.dk/bredbaand-oevrigt-40/ip-adresse-98669?postid=152157#post152157

Dette gælder også Plexservere!

Badge

Jeg har mobiltbrædbånd

Badge

Nej, det gjaldt kun ip adresse.

Badge

Når jeg nu trykker på exit, så kan jeg ikke komme ind på min Plex server på nettet. Men det må jo så være fordi at jeg er fået ud af plex. Er det ikke? Er det ikke fordi at plex’s servere skulle opdaterer efter jeg havde været på wifi at der stod ukendt ip adresse og at jeg ikke kunne komme ind. jeg kan stadigvæk ikke komme ind på min Plex server selvom jeg har været på wifi og har sat kabel og har genstartet min pc. Og jeg der stod også ukendt ip adresse på fjernadgang. Alt det, er det fordi at plex servere skal mange gang når jeg har været på wifi? Det var mange gange jeg ikke kunne komme ind? Men jeg har jo fået en fast ip adresse. Før havde jeg dynamisk ip adresse? Er jeg så bag Cgnat når jeg er på wifi? Kan man få adgang til sin server selvom man ikke har en fast ip adresse? Og engang kunne jeg ikke komme ind på plex. Og lige pludselig kom den ind af sig selv. Hvordan kan den ikke lige kunne komme ind fordi der havde jeg ikke været på wifi. Læs igen. Og når min pc er tændt og er på wifi, så kan jeg godt komme ind nu på plex. Men hvis jeg så genstarter pc’en kan jeg ikke komme ind. Kun hvis jeg putter kabel i. Hvordan kan det være alt det? Nu kan jeg ikke konvertere mine film mere når jeg ser plex på tv. Og der på tv’et er der på det tidspunkt ikke direkte afspilning. Der er ingen problemer med at konverterer originalt. Hvorfor kan jeg ikke koncerter mere. Jeg kan godt på pc’en. Og jeg kan ikke heller ikke på mit tv scanne mit plex bibliotek. Hvorfor kan jeg ikke det? Hva? Har brug for svar på alt det her nu. Og kun til alt det her.

Omdømme 6
Badge +5

Hej Benjamin

Jeg stopper på denne diskussion. Alle de spørgsmål omkring Plex media server funktionen hører nok hjemme på Plex forum :https://forums.plex.tv/ Jeg bruger Serviio meddia server. Læs også mine svar i den post jeg henviser til omkring IP, Carriargrade Nat mm. Jeg har desværre ikke flere måder at prøve forklare hvordan et netværk fungerer.

-Brian

Badge

Ok

Besvar