Svar

PoE på Sagem D6

Hej med jer. 
jeg er lige flyttet i en forholdsvis stor og labyrintagtig lejlighed og ønsker derfor at bruge access points til den fiberforbindelse jeg snart får fra YouSee. Jeg har fået fat i nogle aflagte access points fra min arbejdsplads, hvor der ikke medfølger strømforsyning, da de har været forbundet via PoE.
Spørgsmålet er så, om det vil kunne fungerer med den Sagem D6 router jeg lige har modtaget fra YouSee?

Mvh. Rune

icon

Bedste svar af PeterA4 12 May 2022, 13:14

Se original

Denne tråd kan ikke kommenteres

3 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +1

Det kan det ikke da den ikke har power output. Du kan sætte en injector på linien, men tror ikke det kan betale sig. Måske du hellere skulle prøve at få fat i nogle strømforsyninger.

Tak for svar PeterA4. Og øv! Tror jeg må kigge på en anden løsning så, da jeg ikke aner, hvor jeg skal skaffe strømforsyningerne. De fulgte ikke med pakken til min arbejdsplads, så det er ekstraudstyr. 

Omdømme 5
Badge +1

Du kan godt være heldig at finde en strømforsyning til formålet, men det er nok for dyrt.. i forhold til at købe en repeater eller to.

Du bliver jo også nødt til at trække netkabel rundt i legligheden, hvis accesspoints skal forsynes via Poe.