Spørgsmål

Overflytning af bredbånd fra FULLRATE til YOUSEE i.f.m. sammenlægning


I forbindelse med sammenlægningen af FULLRATE og YOUSEE blev jeg tvangsflyttet mit bredbåndsabonnement til YOUSEE .

Den 05-05-2020 modtog jeg fra FULLRATE vigtig info om min overflytning til YOUSEE hvor det fremgik, at min nuværende pris på kr. 249,- pr. måned ville være den samme efter min overflytning til YOUSEE. 

Derfor fejl i min opkrævning pr. 30-07-2020 på kontonummer 515 910 089 som opkræver incl. moms kr. 297,00 pr. måned.

Derfor denne klage ud fra hvad der blev mig lovet fra FULLRATE. i forbindelse med overflytning pr.

01-07-2020. 


1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +7

Dette er et kunde-til-kunde forum. Du må kontakte YouSee på 70 70 40 40 eller på Facebook, hvis du er bruger der. 

Besvar