Spørgsmål

Opgradering af hastighed - vil mit udstyr fungere?

Hey

Jeg har i en længere periode haft Yousee vha. Coax og er egentlig godt tilfreds med INTERNET produktet. Eftersom jeg har eget udstyr (unifi USG og 2 AÅ’ere aktive) ser jeg muligheden for, at udnytte en højere hastighed på trådløse enheder (kører 450mbps pr. enhed) og lige nu er mit internet 150/30.

Opsætningen er:
Gravsten ved vejen --> coax til bagsiden af huset (1.stik) → WISI VX81 (forstærker?) → Sagemcom 3380v3 (bridge) → Unifi USG → Poe Switch forbundet til 2 Unifi AC Pro

Mine spørgsmål:
1. skal der umiddelbart laves om i noget stik mæssigt i mit hus for 500/60 eller højere? (bemærk særligt VISI VX81)
2. kan jeg på NOGEN måde undgå den KÆMPE latterlige boks Sagemcom3380v3 når jeg ‘BARE’ vil bruge mit eget udstyr?

Pft….

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

2. Nej, YouSee tillader kun eget udstyr på deres net, men du må sætte hvad du vil efter deres router. 

Omdømme 6
Badge +3

1. Så vidt jeg kan se er din forstærker ikke DOCSIS 3.1 kompatibel. Det kræves for højere download og upload. Du bør undersøge det selv også. 

Omdømme 7
Badge +7

1. Så vidt jeg kan se er din forstærker ikke DOCSIS 3.1 kompatibel. Det kræves for højere download og upload. Du bør undersøge det selv også. 

Du vil formentlig også skulle have lavet en ny stikopsætning, da du skal have et Docsis 3.1 udtag ved de helt høje hastigheder:relaxed:  Det bookes umiddelbart ved bestilling ved kundeservice. 

Besvar