Spørgsmål

ONESAFE

DET PROGRAM DER HEDDER

ONESAFE PC CLEANER

VIL AFINSTALERER OVERFLØDIGE PROGRAMMER  ??

LIGGER DET I SIKKERHEDSPAKKEN  FRA YOUSEE

KAN JEG GODT TRYKKE PÅ AFINSTALERER 

MVH. JB 

/Redigeret af Forumteamet: Fjernet postnummer

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Har lige været inde og se i sikkerhedspakken, kan ikke se at der ligger noget der hedder ONESAFE PC CLEANER.

Det er da et foretagende der hedder OneSafe Software og ikke fra F Secure. Det skal man selv aktivt Downloade, er det kommet ind på anden vis, så ville jeg slette det.

Omdømme 7
Badge +6

OneSafe PC Cleaner kan man roligt fjerne, for det er en såkaldt Potentially Unwanted Application.

Det program kan nærmest kun være kommet to steder fra, enten et vildledende site eller warez site og det er derfor at det er klassificeret som en potentielt uønsket applikation.

Det at programmer er designet til at gøre, er at give falske positiver om malware eller afgive postulater om beskadigede filer på computeren og at det interessant kun kan lade sig gøre at fikse de problemer med en så kaldt “Pro Version” som man skal købe, men der er her tale om rent bedrageri.

Så det er et program at du skal fjerne fra din computer.

Mit tip til effektiv fjernelse, at anvende programmet Revo Uninstaller Freeware til at gøre det med, da det efter at have afinstalleret programmet også kan sættes til at søge efter eventuelle efterladenskaber af det bedrageriske program.

https://www.revouninstaller.com/start-freeware-download/

Besvar