Ny internetportefølje på Coax

Her henvender Yousee sig godt nok til deres foreningskunder, men der er nyt på vej...

I år lancerer vi også en ny internetportefølje, der gør højhastighedsinternet hos YouSee endnu mere favorabelt og konkurrencedygtigt for jeres beboere og medlemmer. Vi glæder os til at fortælle jer mere, når vi lancerer den nye portefølje.

9 Kommentarer

Så blev jeg opgraderet fra 100/20 til 300/60. Indtil videre er alle blevet opgraderet til den hastighed.

Det minder om strategien hos konkurrenterne, hvor alle har den samme hastighed.

Omdømme 3
Badge +1

Hvornår forventes den nye internetportefølge at blive lanceret?🤔 

Jeg har ikke set en specifik dato. De skriver bare i år, men de begyndte i det skjulte at opgradere kunder for et par måneder siden.

Omdømme 2
Badge

Spændende :yum:  Håber jeg også bliver opgraderet til 300/60.

Omdømme 3
Badge +1

Min Internet hastighed er også blevet opgraderet til 300/60 Mbit for et par dage siden. 

Håber på at YouSee melder noget inden længe. 

Jeg kan tilføje, at hvis man har et af de helt gamle modemmer, så skal man have et nyt for at kunne trække 300/60. F.eks. CG3000 kan ikke følge med. Yousees system har endnu ikke selv opdaget, at jeg har et gammelt modem.

Omdømme 6
Badge +3

Min mor har et CG3000. De siger hun har en 300/60, men maksimal hastighed fra Mit YouSee er 100/60.

Man kan tjekke på aktiver.yousee.dk hvilken hastighed modemmet p.t. har fået tildelt.

CG3000 i router-mode ligger på ~180-245 Mbit/s, afhængigt af antallet af (TCP)connections. Den kan trække en anelse mere i bridge-mode.

Yousee har afholdt regionsmøde her til aften. De forventer den nye portefølje vil bestå af 200 og 1000 Mbit - og en speciel 50 Mbit til foreninger. De forventer 1000 vil koste under 300 kr. (299?).

Besvar