Svar

Modem FAST3686V2 firmware

Hej Support

Jeg har et FAST3686V2 modem fra YouSee.

Hvad er den nyeste firmware til det modem ?

Hvor downloader jeg den nyeste firmware ?

MvH

Anders

icon

Bedste svar af Slangefar 20 marts 2021, 16:01

Når du slukker og tænder din router vil den checke for om der kommet ny software. Er den lang tid om starte opdaterer den softwaren. Ellers rulles den nye software ud område efter område over en periode. 

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Når You See kommer med nyt FW til deres Modems/Routere, så installeres det helt automatisk.

Dette forum er et bruger til bruger, ikke en You See support. Deres support træffes på 70704040. frem til 18;00

Omdømme 7
Badge +7

Når du slukker og tænder din router vil den checke for om der kommet ny software. Er den lang tid om starte opdaterer den softwaren. Ellers rulles den nye software ud område efter område over en periode. 

Når You See kommer med nyt FW til deres Modems/Routere, så installeres det helt automatisk.

Dette forum er et bruger til bruger, ikke en You See support. Deres support træffes på 70704040. frem til 18;00

1000 Tak for info :-)

Har haft ringet til support, det var dem som foreslog at jeg skrev her :-|.

1000 Tak for info :-)

Omdømme 3
Badge

På min V3 er et:  FAST3890V3_TDC_sw05.76.9.7u-1

Om det er det samme på V2 ved jeg ikke :)

Har sat en timer på mit modem så den genstarter hver nat kl 02.59 der ved ved jeg den opdater hvis der kommer nyt firmware og desuden så holder den hastigheden da den har en tendens til at blive sløv med tiden…

Login på din router.

Bruger: admin

Password står på din router ;)

Besvar