Spørgsmål

Mobilt bredbånd

Hej YOUSEE.

Vi overvejer, at skifte vores bredbåndsforbindelse til mobilt bredbånds forbindelse, da vi synes vi har dårligt mobilsignal, er jeg i tvivl om der er tilstrækkelig signal her..

Har vi fortrydelsesret, hvis vi ikke  er tilfredse med det. ??

MVH Jimmy Hansen

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Hvilken hastighed måles der i Download på telefonen.?

Omdømme 7
Badge +7

Hvad med at få hybrid bredbånd fra YouSee? En hybrid router kombinerer almindeligt bredbånd (DSL) med mobilt bredbånd. Man får så samlet begge muligheder i en router. 

Omdømme 7
Badge +7

Det kommer så igen an på hvor godt det modtages på adressen, er det lige så dårligt som her, så hjælper det ikke meget, og hvis DSL forbindelsen er hurtigere end Mobilt bredbånd er der ikke noget at hente.

Her kan der f.eks kun fås Max, 20 Mbit DSL med Pair bonding, og på 4G henter mobilen ikke mere end 12 Mbits, den nærmeste mast er 500 med væk.

Omdømme 7
Badge +6

Man skal også kigge på om det er prismæssigt rentabelt, det er Mobilt bredbånd eks. overhovedet ikke i mit område.

Med det DSL pair bonding jeg har, der har jeg en 35/5.

Med Mobilt bredbånd der kan jeg kun få omkring 10 Mbit mere ud af det med både 4G og 5G via den mast der kun står omkring 300 meter væk og det for en mer pris af lidt over 100 kr om måneden, så det er bestemt ikke rentabelt.

Omdømme 7
Badge +7

Ja, der er nogen faktorer man skal tage med i betragtning, inden man foretager sig noget.

Omdømme 7
Badge +7

Hej @swsw21 

Fik du det svar du ledte efter i tråden her? :relaxed:  Hvis ja, så håber jeg at du vil markere det bedste svar i tråden. 

Besvar