Svar

Mine Ip-kamera er forsvundet fra Wi-fi net.

• 9 november 2018
  • 1 kommentar
  • 148 visninger

Jeg har igennem flere år haft 3 camera til overvågning af mit hus ud og inde, og det har fungeret
perfekt. Men efter at jeg fik HomeBox fra Sagemcom og efter de lavede flere opdateringer af den, så forsvandt forbindelsen til alle kamera. Jeg har ændret Netværksnavnet og nøgle i routeren, til det de kamera var indstillet til før opdateringerne . Jeg har prøvet at pinge dem, men de kan ikke findes. Jeg har testet signalet med et Wifi Signal Meter, og der er masser af signal. Da kameraerne alle sidder højt oppe og er ret besværlige at få ned vil jeg helst undgå det.
Er der nogen som har haft de samme problemer med opdateringerne, og måske har en løsning.
icon

Bedste svar af Stefan 14 november 2018, 10:11

Hej nea37

Kunne se, du manglede et svar.

Der kan være flere grunde til det. Jeg har oplevet på flere enheder, at de ikke kan genkende netværket, selvom det er opsat på samme måde i anden omgang, og her har løsningen været at få enhederne til at glemme netværket og på ny logge på igen. Med mindre at krypetering, netværksnavn eller -nøgle er opsat anderledes, så er det umiddelbart løsningen, selvom det desværre kan blive besværligt

Skriv gerne, hvad det ender med.

Stefan, YouSee Forum Team
Se original

1 Kommentar

Omdømme 5
Badge +7
Hej nea37

Kunne se, du manglede et svar.

Der kan være flere grunde til det. Jeg har oplevet på flere enheder, at de ikke kan genkende netværket, selvom det er opsat på samme måde i anden omgang, og her har løsningen været at få enhederne til at glemme netværket og på ny logge på igen. Med mindre at krypetering, netværksnavn eller -nøgle er opsat anderledes, så er det umiddelbart løsningen, selvom det desværre kan blive besværligt

Skriv gerne, hvad det ender med.

Stefan, YouSee Forum Team

Besvar