Svar

min sagem fast 3890 v2 “genstarter” selv ca 1 gang i timen

Hej allesammen. Fik for 2-3måneder siden skiftet min gamle modem/router ud da den var ved at være gammen (mindst 10år) og fik en sagem fast 3890 v2. Den virkede også fint den første uge indtil der kom en opdatering på modemet/routeren. Derefter begyndte den med at “genstarte” (lysene på routeren slukker og tænder igen enkeltvis, ligesom nå man slukker den og tænder den igen) engang hver 1-2time. Den stoppede med at gøre det efter en uge med problemet. Men nu er den begyndt at gøre det igen efter at have virket upåklageligt i 2måneder. 
nogen der har en løsning på problemet? 
På forhånd tak.

icon

Bedste svar af Heksemor 3 oktober 2020, 19:53

Min 3890V2 genstartede omkring en gang i døgnet, men det holdt den op med ved at slå hardware Acceleration fra i routeren. 

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +3

Har du prøvet at nulstille routeren?  En lille knap i bunden. 

Har du prøvet at nulstille routeren?  En lille knap i bunden. 

Ja, har prøvet at resette den mange gange uden held 😞

Omdømme 6
Badge +3

Min 3890V2 genstartede omkring en gang i døgnet, men det holdt den op med ved at slå hardware Acceleration fra i routeren. 

Det er det man gør ved at logge ind på routeren ved at skrive dens ip adresse?

Det har jeg prøvet nu, håber det hjælper ☺️🤞🏻🙏🏻

Tak for hjælpen 🙏🏻

Det hjalp dog ikke alligevel med at slå hardware acceleraton fra 😞 må prøve at ringe til yousee imorgen.

Besvar